دستگاه پخ زن اتوماتیک ورق
دستگاه-پخ-زن-اتوماتیک-ورق پخ زن اتوماتيک ورق مدل EBM-18 / پرتابل / خود پيش رونده
دستگاه پخ زن اتوماتيک ورق , قابليت اجرای پخ بر روی پليت جهت انجام جوشکاری , بدون هرگونه مشکلات ناشی از حرارت بر روی فولاد ساختمانی , فولاد زنگ نزن و آلومينيوم از ضخامت 6 تا30 ميليمتر را دارا می باشد . بر روی ضخامتهای کمتر نيز در صورت درخواست امکان پخ زنی می باشد .
دستگاه EBM-18® به صورت اتوماتيک سمت بالايی ورق را با سرعتی در حدود 3 متر بر دقيقه پخ زنی می کند که افزايش سرعت کار و کاهش هزينه چشمگيری را به همراه دارد . افزايش سرعت کار و کاهش هزينه زمانی دوچندان می شود که برای پخ های دوطرفه ( پخ X ) از دستگاه مدل EBM-22U® هم در ادامه , جهت پخ زنی سمت پايينی لبه ورق استفاده شود .
اين دستگاه مجهز به گاری حرکتی , سيستم تعليق و امکان تنظيم ارتفاع می باشد و قابليت حرکت اتوماتيک در حين پخ زنی در طول ورق رادارا می باشد که امکان ايجاد پخ با زاويه (Bevel angle) و پايه پخ (Root Face) مشخص و ثابت , در هر طولی از ورق فراهم می گردد .
به همراه دستگاه EBM-22® پين هايی جهت تنظيم زاويه پخ زنی در زوايای °22.5 , °30 , °37.5 , °45 و °55 وجود دارد . در صورت درخواست , پين های مورد نياز برای پخ زنی در ديگر زوايا قابل ارائه می باشد .

اطلاعات آگهی دهنده

نام: الکو جوش مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 09125097146


تلفن: ----


زمان تماس: 8 صبح تا 2 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: ----

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 28143


دسته بندی: صنعتي » ماشين آلات


موقعیت آگهی:همه استان ها


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 998


قیمت: ----


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۱۲

تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۹:۱:۴۸ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir