سیستم های سرمایش و گرمایش در خانه هوشمند
سیستم-های-سرمایش-و-گرمایش-در-خانه-هوشمند در سالهای اخیر سیستم های سرمایشی – گرمایشی متنوعی چون گرمایش از کف، مینی چیلر، پکیج و رادیاتور، اسپیلت، حرارت مرکزی (سانترال) و ... ، به تعداد بالایی در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ای که در این میان حائز اهمیت است، انتخاب مناسبترین سیستم با توجه شرایط و نوع کاربری ساختمان است.
در مورد معایب و مزایای هر کدام از این فناوری ها، به کرات صحبت شده، اما نکته ای که هرگز به آن پرداخته نشده، نحوه کنترل و مدیریت موثر آنها، بر اساس الگوی صحیح مصرف است. و این در حالیست که فارغ از نوع فناوری به کار رفته در ساختمان، وجود یک کنترلر جهت مدیریت بهینه این سامانه ها به جهت کاهش استهلاک، مصرف بهینه و افزایش سطح رضایت مندی کاربران، ضروری به نظر می رسد.
به عنوان مثال در خانه هایی که از سیستم گرمایش از کف استفاده می شود، با توجه به اینکه بتن سرد شده کف خانه در حدود 2 الی 3 ساعت زمان می برد تا مجدداً گرم شود و بتواند فضای منزل را نیز به درجه مطبوع برساند، بسیاری از کاربران در هنگام خروج از ساختمان و به جلوگیری از این امر، سیستم گرمایش خود را خاموش نمی کنند و یا اینکه نهایتا درجه حرارت را کاهش می دهند، حال آنکه از طریق یک کنترلر هوشمند، میتوان این سیستم را به راحتی و از طریق منوهای مختلف کنترل نماید. به عنوان مثال قبل از خروج و بر اساس زمان دهی و سناریوی تنظیم شده (مثلا نیم ساعت قبل از ورود به منزل) دمای سیستم افزایش می یابد. و یا اینکه در مواقعی که کاربران چند روز در منزل حضور ندارند، میتوانند 2 تا 3 ساعت قبل سیستم را بوسیله تلفن و از راه دور فعال نموده و درجه حرارت مورد نیاز را نیز لحاظ نمود.
این کنترلر هوشمند که همان سیستم مدیریت ساختمان یا BMS می باشد، می تواند دمای هر کدام از مناطق منزل را به دمای مورد نظر کاربران آن قسمت برساند، مثلاً اتاق خواب والدین c °18 اتاق های دیگر c ° 22 و یا پذیرایی c ° 20 و در عین حال از سطح کارکرد پکیج به میزان قابل توجهی بکاهد که به تبع مصرف انرژی نیز کاهش خواهد یافت.

اطلاعات آگهی دهنده

نام: شرکت هوشمندسازان مشاهده اطلاعات آگهی دهنده


موبایل: 9118209330


تلفن: 013-33261724-5


زمان تماس: 8 صبح تا 2 بعدازظهر


ایمیل:


یاهو: ----


آدرس: رشت، میدان لاکانی، ابتدای بلوار رودباری، ساختمان سناتور

اطلاعات آگهی

کد آگهی: 19463


دسته بندی: خدماتي » ساختماني


موقعیت آگهی:همه استان ها


وبسایت: -----


تعداد بازدید: 384


قیمت: 0


تاریخ درج: ۱۳۹۶/۱۰/۹


تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۶/۱۰/۹

تاریخ: ۱۴۰۳/۱/۹ - ۲۲:۳۹:۳۰ رسانه تبلیغاتی آگهی 90 www.agahi90.ir