10 نکته مهم ثبت آگهی تخفیف رایگان (1402)

10 نکته مهم ثبت آگهی تخفیف رایگان (1402)

بازدید: 31017    انتشار: 1402/11/26    کد مطلب: 2805    دسته بندی: لیست آموزش
 10 نکته مهم ثبت آگهی تخفیف رایگان (1402)


در توضیحی کوتاه، ثبت آگهی تخفیف رایگان به معرفی محصولات، خدمات و نام ونشان یک کسب و کار از طریق رسانه های الکترونیکی اطلاق میشود. ثبت آگهی تخفیف رایگان کاملاً متمایز از بازاریابی سنتی بوده و در آن یک کمپانی یا شرکت با استفاده از مسیرهای مختلف و روش های علمی اقدام به معرفی  محصولات خود میکند. امروزه قدرت شبکه ها و رسانه های دیجیتال به حدی رسیده است که مردم مطالعات مربوط به زندگی روزمره و حتی خرید مایحتاج خود را از این طریق دنبال می کنند. افراد در زمان و مکان دلخواه از طریق موبایل های هوشمند خود میتوانند با دسترسی سریع به حجم زیادی از اطلاعات منتشر شده، آنها رابر روی رسانه های امروزه مرور نمایند. 

آگهی رایگان

نکات مهم ثبت آگهی تخفیف رایگان در سال 1402 را می‌خواهید. لطفاً به 10 نکته زیر توجه کنید:

1. اطمینان حاصل کنید که شرایط استفاده از سایت ثبت آگهی رایگان را به دقت مطالعه کرده‌اید.
2. اطلاعات آگهی را با دقت وارد کنید، تا اطلاعات شما برای کاربران به‌درستی نمایش داده شود.
3. توضیحات آگهی را با دقت و شفافیت تکمیل کنید، تا کاربران بتوانند به راحتی مفهوم آگهی را درک کنند.
4. عکس‌های آگهی را با کیفیت بالا و با نور مناسب گرفته و بارگذاری کنید.
5. قیمت اصلی کالا یا خدمات را به درستی وارد کنید تا کاربران بتوانند از میزان تخفیف استفاده کنند.
6. مدت زمان معتبر بودن تخفیف را به درستی وارد کنید تا کاربران بتوانند به موقع از تخفیف استفاده کنند.
7. شرایط استفاده از تخفیف را به‌دقت توضیح دهید تا کاربران به‌درستی با شرایط آگهی آشنا شوند.
8. ایجاد عناوین جذاب و جذاب برای آگهی‌های خود کمک می‌کند تا توجه کاربران را به خود جلب کنید.
9. از کلمات کلیدی مناسب در آگهی خود استفاده کنید تا کاربران به‌راحتی بتوانند آگهی شما را پیدا کنند.
10. آگهی خود را برای مدت کافی و در بازه‌های زمانی مناسب ارسال کنید تا تعداد بیشتری از کاربران به آگهی شما دسترسی پیدا کنند.

یکی از قصدهای اصلی کاربران فضای مجازی جستجو برای یافتن مرکزی معتبر جهت انجام خرید یا درخواست خدمات است. نیاز به کسب اطلاعات از طرف مشتریها به قدری زیاد است که آنها مطالعات لازم را پیش و بعضاً پس از انجام خرید خود انجام میدهند. بنابراین مشتریان تقاضا دارند ارتباط میان آنها و ارائه کنندگان کالا یا خدمات بطور مداوم امکانپذیر باشد. نکته قابل اهمیت در این بین افزایش تمایالت مشتریان برای کسب اطلاعات قبل از انجام خرید است. تحقیقات نشان دهنده آن است که در آینده بیش از هفتاد درصد تحقیقات  مشتریان، قبل از حضور در محل خرید و یا درخواست خدمات انجام خواهد گرفت. چنین وضعیتی می تواند باعث خشنودی و یا نا امیدی در بعضی صاحبان کسب و کارو شرکتهای تجاری گردد. 
ثبت آگهی رایگان

حضور به موقع و حساب شده در فضای ثبت آگهی تخفیف رایگان توسط یک مدیر باذکاوت سبب جذب مشتریان بالقوه بیشتری برای او و کسب و کارش خواهد شد. از طرف مقابل در صورت عدم حضورو یا نداشتن برنامه ریزی دقیق برای حضور در بازار دیجیتال، مطمئنا عرصه را برای رقیبان باز خواهند گذاشت. شرایط بازار امروز دنیای نقش آفرینی در فضای دیجیتال است. خریداران بالقوه خواهان دسترسی به اطلاعات در هر زمان و از طریق شبکه های مختلف هستند. به یقین میتوان گفت ارسال ایمیلهای تبلیغاتی، فعالیت در فیسبوک و یا پخش آگهی های تلویزیونی کافی نیستند. کلید موفقیت در بازار امروز همراهی با مشتریان است و چنین امری جز با ارائه اطلاعات از طریق تمامی کانالهای مجازی که مردم در آن فعال هستند امکانپذیر نخواهد بود.

ثبت آگهی رایگان

علت افزایش اهمیت ثبت آگهی تخفیف رایگان در اینترنت همانطور که گفته شد نفوذ رسانه های مجازی نوین در زندگی روزمره  به حدی است که افراد زمان قابل توجهی را صرف مرور مقالات منتشر شده در آنها می کنند. دسترسی آسان به اینترنت از طریق رایانه های شخصی و همراه سبب میشود کاربران در هر محل و زمان بتوانند از این رسانه ها استفاده نمایند. رسانه های دیجیتال یک منبع بزرگ در حال پیشرفت از سرگرمی، اخبار، بازار کسب و کار و روابط اجتماعی هستند که حجم گسترده ای از اطلاعات را در اختیار افراد قرار میدهند. 

ثبت آگهی رایگان در اینترنت

علاوه بر اطلاعات منتشر شده از جانب یک  تامین کننده کالا یا خدمات، نظرات دوستان و سایر استفاده کنندگان نیز در اختیار مخاطب قرار میگیرد. اغلب افراد به نظرات اطرافیان خود اعتماد بیشتری نسبت به خود مطالب نوشته شده در بعضی وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی دارند. نظرات و عقاید مخاطبان معمولاً حول یک برند و نام تجاری مخصوص که تجربه خوشایندی از خرید برای آنها رقم زده میگردد. مردم به دنبال مراکز قابل اعتماد و شرکتهای شناخته شده ای هستند که رفتار مناسبی با مشتریان داشته و متناسب با نیاز آنها اقدام میکنند. 
آگهی

در دنیای امروز برای بوجود آوردن یک برند شاخص علاوه بر کیفیت قابل قبول در محصولات و خدمات، حضور فعال در فضای دیجیتال نیز غیر قابل انکار است. در حقیقت می توان بازاریابی مجازی را موتور حرکت کسب و کارهای کوچک و بزرگ امروزی دانست. این متد از بازاریابی مجازی پلی میان تکنولوژیهای الکترونیکی نوین و روانشناسی بازار و مشتریان ایجاد میکند.همانطور که پیش از این نیز آمد در دنیای امروزه بهره مندی از بازاریابی مجازی یک نیاز و ضرورت اساسی هر کسب و کاری محسوب می شود و می توان آن را قاعده به روز هر تجارتی دانست. این ادعا زمانی اثبات می شود که مدیر یک کسب و کار آشنایی کامل و جامع از مزایا و منافع بازاریابی مجازی داشته باشد. در ادامه به تعدادی از این منافع اشاره شده است.

رایگان در اینترنت

همراه شدن با 45 میلیون کاربر اینترنت در کشور، افزایش تعداد مخاطبان و خریداران، ارسال پیامهای هدفمند به افراد، کاهش هزینه های جاری نسبت به روشهای سنتی، قابلیت سنجش عملکرد بازاریابی، اجرای متدهای بازاریابی برنامه ریزی شده، ارتباط بهینه با مشتریها و کاربران، تعامل دوجانبه با مردم، اشتراک گذاری سهل اطلاعات، کنترل به روز کمپین های تبلیغاتی، ایجاد محبوبیت برای نام تجاری )برندسازی( ، جلب اعتماد روز افزون مشتریان و دسترسی دائمی مشتریان به تبلیغات در حالی که می باید اینترنت را مرکز ثبت آگهی تخفیف رایگان در اینترنت دانست، سایر منابع مانند اس ام اس های متنی یا پیامک ها، نرم افزارهای موبایل یا اپلیکیشن ها، بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرها و جاده ها، کانال های مختلف اینترنتی نیز نقشی در ثبت آگهی تخفیف رایگان ایفا میکنند. در عین حال هزینه بالای برخی از این منابع و درصد پایین نفوذ برخی دیگر از آنها سبب گشته که در سایه بعضی کانال های دیجیتالی نوین محو گردند.

ثبت آگهی رایگان در اینترنت

 نسل جدید و تاثیرگذار متدهای دیجیتالی را میتوان شامل موارد زیر دانست:
وب سایت های تبلیغاتی
 این سایتها از اصلیترین روش های دیجیتالی محسوب میشوند. وجود بیش از 1 میلیارد سایت در سراسر جهان که حدود 62 درصد از آنها مربوط به امور تجاری و کسب و کارها میشود گواهی بر این ادعا است. تنها در سال 2014 بیش از 300 میلیون وب سایت جدید طراحی شده و تعداد کاربران اینترنت به بیش از 3 میلیارد نفر رسیده است. جالب است بدانید تمامی این اتفاقات، در عمر 24 ساله فضای مجازی روی داده است. کاربران هر روز جهت مرور اخبار، سرگرمی، کسب اطلاعات و یا انجام امور کاری به وبسایتهای مربوطه مراجعه میکنند و از این طریق حجم زیادی از مطالب را تبادل می شود. در دنیای امروز داشتن یک وب سایت جهت معرفی هر کسب و کاری مناسب و شاید ضروری است. بسیاری از استراتژیهای بازاریابی مجازی از طریق این روش صورت میگیرد.

آگهی در اینترنت
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
در عصر کنونی نامه های الکترونیکی جایگزین روش سنتی ارسال نامه های کاغذی شده است. مزیتهای استفاده از ایمیل از کسی پوشیده نبوده و به همین علت است که تا پایان سال 2015 بیش از 4 میلیارد آدرس ایمیل فعال در کل وب وجود دارد. دسترسی به اینترنت از طریق تجهیزات و تلفنهای همراه امکان مرور آنی پیامهای دریافتی حساب ایمیل را برای افراد در هر زمان و مکان آسان میسازد. عدم نیاز به پرداخت هزینه جهت ارسال پیام و پرداخت هزینه اینترنت و درصد بالای نفوذپذیری، سبب پررنگ شدن نقش این روش در ثبت آگهی تخفیف رایگان در اینترنت شده است.

آگهی رایگان در اینترنت

وبلاگ ها و بازاریابی محتوا:
وبلاگ ها یکی از منابع مهم تبادل اطلاعات و دانش برای کاربران اینترنتی هستند. روزانه حجم عظیمی از مطالب از طریق وبلاگ ها در سطح وب منتشر میشوند و نظر بسیاری از مخاطبین را متوجه خود می کنند. بیان مزیت ها یا مقایسه چند محصول، یافته های جدید علمی و صنعتی، خبر، آموزش ، متون ادبی و هنری از جمله مواردی هستند که از طریق وبلاگ ها منتشر می گردند. داشتن محتوای بروز و جذاب به افزایش محبوبیت یک مطلب کمک فراوانی می کند. یک بازاریاب حرفه ای اهمیت استفاده از وبلاگ ها و بازاریابی محتوا را به خوبی درک کرده و از آن در استراتژی بازاریابی مجازی خود استفاده می کند.
 بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویدئویی و بازاریابی بازیهای دیجیتال از دیگر روش های  بازاریابی هستند که اخیرا به دلیل نفوذ عمیق در زندگی افراد مورد توجه بسیاری از سازمان ها و کمپانی های بزرگ قرار گرفته اند. در این نوع از بازاریابی ها سعی میگردد تبلیغات و برندسازی از طریق سرگرمی به افراد منتقل گردد. در سالهای اخیر تعداد زیادی از اینگونه متدها برای پلتفرم های مختلف تولید و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

آگهی رایگان

در یک برنامه بازاریابی مجازی عناصر مختلفی ایفای نقش میکنند. برخی از این موارد همان کانالهای دیجیتال و برخی دیگر تاکتیک ها و روشهای اجرای برنامه ها هستند. ارتباط تنگاتنگی بین هر یک از این عناصر وجود دارد و یک بازاریاب مجرب باید از ترکیب مناسب آنها برای گسترش کسب و کار مورد نظر استفاده نماید. در زیر لیستی از عناصر تشکیل دهنده یک استراتژی دیجیتال بیان شده است.
ویدئو، وب سایت، محتوا، پیام، برنامه ریزی، لینک ها، کلید واژه، شبکه های اجتماعی، بهینه سازی سایت، بهینه سازی موتورهای جستجو و اپلیکیشن موبایل از عناصر مختلف بازارسنجی مجازی هستند.

ثبت آگهی رایگان

یکی از مفاهیم و اصطلاحات رایج در صنعت تبلیغات عنوان "استراتژی ثبت آگهی تخفیف رایگان در اینترنت" است. معمولاً تعریف خاصی برای این اصطلاح ارائه نشده و هر کس از دیدگاه کسب و کار خویش آن را تعریف میکند. با این حال میتوان استراتژی دیجیتال را به مفهوم فرایند شناسایی، تبیین و اجرای فرصتهای فضای مجازی دانست که به رقابت و شکوفا شدن کسب و کار کمک میکنند. یک استراتژی دیجیتال شامل طراحی نقشه راه عالی برای بازاریابی از طریق متدهای دیجیتالی مختلف و عناصر آنها و البته بهره بردن از نتایج این فعالیتها است.
در نگاه اول استراتژی ثبت آگهی تخفیف رایگان در اینترنت مشابه با استراتژی آی تی است؛ با این حال تفاوتهای زیادی بین این دو مقوله وجود دارد. در استراتژی آی تی هدف اجرای یک برنامه مشخص بر روی یک یا چند متد جداگانه است. اما در استراتژی ثبت آگهی رایگان در اینترنت نیاز است تمام فعالیت ها بطور یکپارچه درهمه کانال های موثر صورت گرفته و نتایج حاصل از هر کانال در دیگر کانالها نیز اثرگذار باشد.

آگهی رایگان

 در کنار بسیاری از نقاط قوت و موثر ثبت آگهی رایگان در اینترنت برخی مشکلات نیز در این عرصه وجود دارد. در ادامه به برخی از این چالشها اشاره شده است. 1 -گسترش روز افزون روش های دیجیتال چرا که امروزه مخاطبان از کانالهای دیجیتال متعدد با پروتکلها و مشخصات متغییر استفاده میکنند. حضور مستمر در این صنعت نیازمند یک نقشه راه و استراتژی از پیش تعریف شده و هدف دار است.2 -تشدید رقابت در فضای دیجیتال نسبت به رسانه های سنتی بسیار ارزان تربوده و این باعث میگردد استفاده از آن برای هر کسب و کاری با هر مقیاسی امکانپذیر باشد. در نتیجه با افزایش تعداد رقبا، رقابت در آن برای جلب توجه مشتریان هدف بسیار مشکل خواهد بود. 3 -انفجار حجم اطلاعات: مشتریان در معرض حجم گسترده ای از اطلاعات جاری در فضای دیجیتال قرار دارند. بنابراین افراد برای دسترسی به اطلاعات مناسب و به تبع آن خرید بهتر دچار مشکل می گردند.

رایگان آگهی

کارشناسان و صاحب نظران در عرصه ثبت آگهی رایگان در اینترنت رعایت سه اصل کلیدی را ضامن موفقیت در این زمینه میدانند. در ثبت آگهی رایگان در اینترنت شناخت مشتریان به تنهایی مفید نیست. در دنیای امروز مخاطبان با توجه به سلیقه خود ممکن است از متدهای ارتباطی مختلف استفاده نمایند. بنابراین مدیر بازاریابی باید از تمامی کانالهای ارتباطی شامل وب سایت، شبکه های اجتماعی، تلفن همراه، پست الکترونیکی  برای ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده نماید. مشاهده و مرور مطالب از طرق مختلف سبب خواهد شد درک عمیق تری از محصولات، خدمات و در نهایت برند شما در ذهن مشتریان ایجاد شود. تعامل پویا با مخاطبین و مشتریان و بهره برداری از پیشنهادات و نظرات آنها میتواند مسیر را برای موفقیت در گسترش کسب و کار هموار سازد.

ثبت آگهی رایگان

چرا ثبت آگهی رایگان در اینترنت میتواند به کسب و کارتان کمک کند؟

 1 -ثبت آگهی رایگان در اینترنت همانند یک زمین بازی بزرگ است! بسیاری از صاحبان کسب و کار به اشتباه تصور میکنند که حضور در فضای دیجیتال برای بازاریابی تنها برای شرکتهای بین المللی و بزرگ است. در واقع ثبت آگهی رایگان در اینترنت عرصه بزرگی است که تمامی کسب و کارها شانس حضور و بهره مندی از آن را دارند. تا پیش از این تنها کمپانی های بزرگ و با صرف هزینه گزاف اقدام به بازاریابی در فضای دیجیتال میکردند؛ اما امروزه کسب و کارهای کوچک حتی بدون داشتن یک دفتر فروش میتوانند محصولات یا خدمات را برای طیف گسترده ای از مشتریان ارائه نمایند.


2 -هزینه پایین تر ثبت آگهی رایگان در اینترنت نسبت به بازاریابی سنتی! کسب و کارهای کوچک معمولاً دارای منابع مالی و انسانی کمی بوده و صرف هزینه های زیاد جهت بازاریابی از طریق بیلبوردهای تبلیغاتی و یا آگهی های تلویزیونی برای آنها به صرفه نیست. از اینرو فضای دیجیتالی میتواند عرصه مناسب و کم هزینه ای برای بازاریابی این افراد فراهم نماید. از طرف دیگر تحقیقات اخیر نشان میدهد کمپانی های بزرگ نیز دیگر رغبت گذشته را برای استفاده از بازاریابی های سنتی نداشته و به دلیل نفوذ و نتایج مثبت، به سمت ثبت آگهی رایگان در اینترنت گرایش بیشتری دارند.
3 -هدایت مخاطبان به سمت هدف شما! با حضور مناسب در فضای دیجیتال و انتشار هدفمند تبلیغات، شما میتوانید افکار و ذهنیت مردم را به سمتی که میخواهید هدایت کنید. به عنوان مثال شما راهکاری جدید را برای حل یک مشکل ارائه میدهید. با تبلیغ و صحبت درمورد این روش در شبکه های مجازی، ذهنیت افراد به سمت روش پیشنهادی شما سوق داده میشود.


 4 -تسهیل تعامل و ارتباط با مشتریان در دنیای مجازی: امروز مشتریان انتظار دارند در هر زمان و مکانی بتوانند با صاحبان کالا و خدمات در ارتباط مستقیم و مستمر باشند. تعامل بهتر با افراد در فضای دیجیتال منجر به اعتماد روزافزون آنها به کسب و کار شما خواهد شد. از طرف دیگر شما نیز میتوانید به راحتی از نظرات و افکار مخاطبین خود اطلاع یافته و اقدام به اصلاح استراتژی کاری خود نمایید.


5 -تبلیغات و اطلاعات انتشاری شما در تلفن همراه مشتریها است! بدون شک میتوان گفت تلفن و دستگاههای همراه امروزی بیشترین نقش را در روابط انسانها ایفا میکنند. وجود بستر اینترنت در تلفنهای هوشمند و تبلتها سبب میشود مردم در هر مکان و زمان دسترسی مستقیم به اطلاعات انتشاری در فضای مجازی داشته باشند. استفاده از چنین موقعیتی از اهداف اصلی بسیاری از شرکتهای بزرگ و کوچک است.



6 -ثبت آگهی رایگان در اینترنت سبب اعتبار برندتان میشود!  قدرت ثبت آگهی رایگان در اینترنت در توانایی آن برای جذب ترافیک هدفمند نهفته است. مخاطبین شما در فضای دیجیتال آماده دریافت اطلاعات در مورد برند، کالا و خدمات شما هستند و ممکن است تبدیل به یک مشتری برای کسب و کار شما گردند. ارتباط مداوم میان شما و مخاطبین سبب ایجاد یک ذهنیت مفید ازکسب و کار و برند شما در آنها می شود. رضایت یک مشتری از خدمات شما و پشتیبانی مناسب در فضای مجازی موجب میگردد اعتماد او نسبت به شما افزایش یافته و اطرافیان خود را از تجربه همکاری با شما و کسب و کارتان آگاه سازد. افزایش شهرت شما میتواند در سرتاسر منطقه پخش شده و فرصتهای جدیدی برای گسترش تجارتتان ایجاد نماید.

7 -بازگشت سرمایه گذاری بهتر از طریق ثبت آگهی رایگان در اینترنت! با ایجاد درآمد بیشتر و نام تجاری برتر، بازاریابی مجازی میتواند بازگشت سرمایه بهتری نسبت به روش های بازاریابی سنتی فراهم آورد. در رسانه های سنتی هزینه بسیار زیادی صرف تبلیغات میشود و این در حالی است که نتایج دریافتی ناچیز و تا حدودی غیرقابل اندازه گیری است. اما در ثبت آگهی رایگان در اینترنت به راحتی و با دقت میتوان رفتار، عقاید، انتظارات، علاقمندیها و همچنین اطلاعات مشتریان را بدست آورد. استفاده هدفمند از این دستاوردها کلید موفقیت ثبت آگهی رایگان در اینترنت خواهد بود.


8 -ثبت آگهی رایگان در اینترنت سبب افزایش اعتماد مردم میگردد! در ثبت آگهی رایگان در اینترنت هدف برقراری یک ارتباط تنگاتنگ میان مشتریان و صاحبان کسب و کار است. این ارتباط باید به صورت مستقیم و دو طرفه باشد. تحقیقات نشان میدهد حدود 90 درصد از مردم به اطلاعات دریافتی از اطرافیان خود در مورد تولیدات، خدمات و یا برندهای خاص اعتماد دارند. کسب اعتماد یک مشتری به معنای کسب اعتماد در میان تمامی اطرافیان آن فرد است.


9 -ثبت آگهی رایگان در اینترنت مشتریان را ترغیب به انجام یک حرکت مطلوب میکند! یک بازدید کننده از وب سایت یا آگهی شما در فضای مجازی در ابتدا به عنوان یک مشتری شناخته نمیشود، اما بازاریابان مجرب با استفاده از راهکارهای جذاب و نوآورانه میتوانند بازدیدکننده را تبدیل به یک مشتری نمایند. به عنوان مثال درخواست ازمخاطبان برای عضویت در سایت، دانلود کردن یک فایل، پر کردن یک فرم نظرسنجی و یا درخواست از آنها برای تماس با دفتر فروش جهت کسب اطلاعات بیشتر در صورت لزوم میتواند او را یک قدم به مشتری شدن برای شما نزدیک نماید. استفاده از طرحهای گرافیکی و رنگهای جذاب برای کلیدها و فرمهای داخل سایت و حتی بازسازی بهینه آن ها در صفحه از جمله روشهای هوشمندانه و کار آمد برای این کار است.

10 - بازاریابی سریع
ثبت آگهی رایگان در اینترنت
ثبت آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان در اینترنتی تضمینی بر بقای حرفه شما در عصر دیجیتال است! ممکن است داشتن یک وب سایت با چندین هزار بازدید کننده در روز نیز نتواند کمک شایان ذکری برای کسب و کار شما نماید. اما داشتن یک استراتژی هدفمند و پویا و ایجاد ترافیک مفید است که سبب رشد درآمدها و در نتیجه گسترش کسب و کار شما می گردد.
تبدیل خریدار به مشتری ثابت! ایجاد یک برند معتبر، تعامل مناسب با مخاطبین محترم، ایجاد اعتماد و ایفای نقش موثر در زندگی روزمره آن ها سبب می شود یک خریدار تبدیل به یک مشتری دائمی برای کسب و کار شما گردد. یک خریدار ممکن است تنها و تنها یک بار به کسب و کار شما رجوع کند، اما مشتری خریدار دائمی خدمات و تولیدات شما خواهد بود.
با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90


آگهی

آگهی

ثبت نام




ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند