عضویت در سایت درج آگهی بدون عضویت
بلیط هواپیما تبلیغات 30 ویدیو آگهی90 کارآفرینی - افزایش فروش - پولدار شدن
جستجوی پیشرفته
اطلاعات مطلب

کد مطلب: 23416


تعداد بازدید: 368


تاریخ انتشار: 1396/11/27


دسته بندی:لیست آموزش


دسته بندی نیازمندی ها
تعرفه آگهی ویژه
کانال تلگرام آگهی90
به پرداخت,آگهی90
مسابقه
rss feed
فروشگاه اینترنتی

آمار کل بازدید

 website counter 

Powered by Agahi90.iR 
2018


شما اینجا هستید: آگهی نود » مطالب سایت » آموزش » لیست آموزش » نمایش مطلب

آیا زنان تحت تأثیر بازاریابی تاثیرگذار هستند؟

آیا زنان تحت تأثیر بازاریابی تاثیرگذار هستند؟

1396/11/27 - امروزه این جمله گسترش یافته است که بازاریابی تأثیرگذار می تواند یک راه بسیار موثر و کارآمد برای برندها برای رسیدن به مصرف کنندگان باشد.




آیا زنان تحت تأثیر بازاریابی تاثیرگذار هستند؟


وبلاگ تبلیغاتی و بازاریابی
  
امروزه این جمله گسترش یافته است که بازاریابی تأثیرگذار می تواند یک راه بسیار موثر و کارآمد برای برندها برای رسیدن به مصرف کنندگان باشد. اما آیا این بازاریابی ازنوع دهان به دهان صحبت می کند درمورد نیازهای زنان؟ در پایان سال گذشته، پلتفرم Bloglovin که مبتنی بر بازاریابی است، تصمیم گرفته تا ببیند که مصرف کنندگان زن در مورد محتوای بازاریابی تأثیرگذار چگونه و چه چیزی احساس می کنند، چه چیزی بر روی نگرش و عملکرد آنها تأثیر می گذارد، و چه تاکتیک های تأثیرگذار، منجر به پاسخ زنانه می شود.
 eMarketer نتایج تحقیق را برای نشان دادن این که بازاریابی تأثیرگذار موجب می شود که مصرف کنندگان زن آنرا به اشتراک گذارند.

تاثیر تبلیغات بر زنان

زنان در پی تأثیرگذارترین بازاریابی 
پس از نظرسنجی بیش از 22000 زن در سراسر جهان، پلتفرم Bloglovin دریافت که 51 درصد از زنان در واقع بیرون رفتند و یک محصول را پس از آنکه شخصا توسط یک بازاریاب توصیه می شد، خریداری کردند. نتایج همچنین نشان داد که 41 درصد از پاسخ دهندگان پس از یک مارک تجاری در رسانه های اجتماعی پس از آنکه به شدت توسط یک مؤسسه بازاریابی توصیه می شدند، شروع به پیروی از نام تجاری در رسانه های اجتماعی کردند.

زنان چه چیزی در بازاریابی نمی خواهند 
صرف نظر از اینکه زنان پاسخگوی بازاریابی تأثیرگذار هستند یا نه، تاکتیک های خاصی وجود دارد که اکثر زنان به راحتی قبول نمی کنند.
اول از همه، زنان امروز بیش از همه در شبکه های اجتماعی هستند، بنابراین آنها نمی خواهند بیش از حد بسیاری از پیام های بازاریابی را بیش از حد دریافت کنند. در واقع، هجوم پیام های بازاریابی و محتوا 41 درصد از زنان را بلافاصله پس از یک حالت تأثیرگذار بر بازاریابی،منجر به رد آن تبلیغات را به دنبال داشت.

یکی دیگر از جنبه های تأثیرگذاری بر اینکه چگونه زنان بازاریابی تأثیرگذار را درک می کنند، صحت آن است. 61 درصد زنان علاقمند گفتند اگر محتوا به عنوان واقعی باقی نماند، از خواندن و مشارکت با پست های حمایت کننده تأمین کننده جلوگیری خواهند کرد. وقتی که در مورد اینکه چه محتوایی ظاهرا نامعلوم مطرح شد، 59 درصد از زنان گفتند که هر پستهایی که از محتوای بقیه مطالب متمایز شده است، باعث می شود که یکپارچگی تأثیرگذار را نادیده بگیرند و از توصیه های آنها بی اطلاع باشند. علاوه بر این، بیش از 31 درصد از زنان احساس کردند که پست هایی با برچسب #paid یا Hashtag #ad به وضوح نامعتبر بوده و قابل اطمینان نیستند. اما این دستورالعمل جدید FTC در رابطه با محتوای بازاریابی پشتیبانی می شود که به وضوح بیان می کند که هر پست باید به صورت برجسته به عنوان محصول برچسب گذاری شود تا خوانندگان را آگاه کند که محتوای توسط یک نام تجاری حمایت می شود و ممکن است نظرات یک کاربر را تحت تاثیر قرار دهد.
درج آگهی رایگان

چگونگی جذب زنان به بازاریابی نفوذگرا
بر اساس گزارش Bloglovin، مارکت ها و بازاریابان که می خواهند از بازاریابی تاثیرگذار خود بیشترین بهره را ببرند باید کمپین هایی را در سیستم عامل های رسانه ای اجتماعی که بالاترین کاربرانی از زن ها را دارد باید انتخاب کنند و با زنان بهتر رفتار کنند و آنرا اجرا کنند.


کدام یک از رسانه های اجتماعی امروزه بیشترین زنان را در جمع کاربران خود دارند؟
 این گزارش نشان داد که پست های بازاریابی تأثیرگذار در فیس بوک باعث شد تا بیشترین تعامل زنان شکا بگیرد، که 57.1٪ از زنان می گویند آنها برای مشارکت با محتوای حمایت شده در پلتفرم هستند. پس از مدت کمی اینستاگرام بود که تقریبا 49 درصد زنان ترجیح دادند که این پلت فرم را به بقیه ترجیح دهند. با این حال تنها 7 درصد از زنان در محتوای Snapchat با محتوای تأثیرگذار مشغول به کار بودند.
جالب توجه است، اکثر زنان مایل به خواندن محتوای حمایتی در چند سیستم عامل اجتماعی بودند. این گزارش نشان داد که 62 درصد از زنان به دنبال تأثیرگذارترین بازاریان در حداقل دو پلت فرم اجتماعی بودند، در حالی که 31.8 درصد از عوامل تاثیرگذار در بازار در سه پلتفرم اجتماعی قرار داشتند.


آگهی

آگهی


نظر خود را ارسال کنید




[نظر شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.]

نماد اعتماد
مارا درگوگل محبوب کنید
 
گارانتی آگهی90 آگهی90 پشتیبانی آگهی90 پرچم ایران