عضویت در سایت درج آگهی بدون عضویت
کارآفرینی - افزایش فروش - پولدار شدن تبلیغات 30 ویدیو آگهی90 بلیط هواپیما
جستجوی پیشرفته
اطلاعات مطلب

کد مطلب: 23410


تعداد بازدید: 404


تاریخ انتشار: 1396/11/17


دسته بندی:لیست آموزش


دسته بندی نیازمندی ها
تعرفه آگهی ویژه
کانال تلگرام آگهی90
به پرداخت,آگهی90
مسابقه
rss feed
فروشگاه اینترنتی

آمار کل بازدید

AmazingCounters.com

Powered by Agahi90.iR 
2017


شما اینجا هستید: آگهی نود » مطالب سایت » آموزش » لیست آموزش » نمایش مطلب

10 بازاریابی بزرگ که کم کم ناپدید می شود

10 بازاریابی بزرگ که کم کم ناپدید می شود

1396/11/17 - پس از این همه، تقریبا غیر ممکن است برای جلوگیری از اشتباهات ممکنه با توجه به منابع محدود، با توجه تغییرات سریع



10 بازاریابی بزرگ که کم کم ناپدید می شود

 (و آنچه که برنده ها می توانند از هر یک از آنها یاد بگیرند)

 
پس از این همه، تقریبا غیر ممکن است برای جلوگیری از اشتباهات ممکنه با توجه به منابع محدود، با توجه تغییرات سریع و خواسته های متغیر و باتوجه به اینکه اغلب در بازه زمانی بازاریاب های کوچک به سختی با مصرف کنندگان بطور مستقیم وارد ارتباط می شوند نتیجه گیری کرد.
برندیگ شکست
گاهی اوقات، شتاب دهندهای اینترنتی آنقدر قدرتمند هستند که محصولی را به گفتگوی ملی یا حتی بین المللی تبدیل می کند و باعث می شود که یک نام تجاری در بازار قرار گیرد
در این سالها تعدادی از این بازاریابی ها شکست خورد نه اینکه محصول خوبی نداشتند بلکه درست و به موقع صورت نگرفت. بعضی به دلیل استراتژی ها بد رخ داده اند، بعضی از آنها به علت عدم اطلاع از بازار و برخی به دلیل ترکیبی از دو. همه ی این موارد درس های ارزشمندی را برای مارک ها آموخته است.


بنابراین، برخی از بزرگترین شکست های بازاریابی در سال گذشته را که می توانید از آن یاد بگیرید چیست؟
 در اینجا ده مورد که برجسته هستند را باهم میبینیم.
برندیگ بد

1. Airbnb: ایمیل جهانی شناور
در 28 اوت 2017، Airbnb یک ایمیل از خانه های شناور و سفرهای ماجراجویی آبی را ارسال کرد. مشکل؟ طوفان های در روزی که پیام تحویل داده شد، شهر تگزاس را تکان داد.
 درس برای بازاریابان : زمان بندی همه چیز است این قانون را فراموش نکنید. برنامه ریزی برای رقابت هایی که برای بازاریابی در کسب و کارهای گوناگون صورت میگیرد هنگامی  بی خطر است که رقیب را تخریب نکنید، تخریب دیگر محصولات کسب و کار را نابود میکند.

2. مک دونالد: با شعار  "سچوان سس برتر"
مک دونالد سس سچوان را که به مدت کوتاهی در دهه 1990 در منوهای ایالات متحده ظاهر کرد، به زودی برای تجدید نظر به طرفداران ریک و مورتی آورده شد. متأسفانه تقاضا به شدت بیش از عرضه شد و بسیاری از مصرف کنندگان عصبانی و ناامید شدند. برخی از مشتریان بیش از 5 ساعت منتظر آن سس بودند.
درس برای بازاریابان : هرگز بیش از تولیدات خود تقاضا ایجاد نکنید.
مشاوره تبلیغاتی برتر

3. قهوه جوهر:
قهوه جوهر در پنج بخش دنور یک پیام را به حالت طنز منتشر کرد که "خوشبختانه محاصره شده اید از طرف همسایه ها" ساکنان مناطق مختلف که با هم مشکلات اجتماعی داشتند بشدت نارحت شدند این نشانه موجب تحریم، تظاهرات شد که منجر به پوشش رسانه های ملی شد .
درس برای بازاریابان : گاهی اوقات طنز بهترین دارو نیست. در مورد چگونگی پیغام های شگفت انگیز قبل از اینکه آن را عمومی سازید، به سختی فکر کنید. 

برترین برندها

4. قطره:
قطره، یک برنامه جدیدی بود که فکر می کرد می تواند یک کاراکتر را با پوشاندن یک لباس سفید با اسب سفید به عنوان یک اسب شاخدار در سراسر نیویورک به تبلیغات بپردازد که متأسفانه در یک روز بارانی اتفاق افتاد و صحنه خیلی بدی در خاطرها گذاشت و بسیار غم انگیز آن چیز را تبلیغ کرد که آنروز در نیویورک مردم مشاهده کردند.
درس برای بازاریابان : در کلمات انتخابی برای یک تبلیغ دقت کنید. یک رویداد غیرمعمول تقریبا همیشه بهتر از رویداد ضعیف است.


5. نیکون: پانل عکاسی
 Nikon 32 عکاس حرفه ای را انتخاب کرد تا تست رانندگی و ترویج یک دوربین جدید را انجام دهد. هنگامی که انتشار مطبوعاتی در مورد پانل خارج شد، مصرف کنندگان به سرعت متوجه شدند: هیچ یک از افراد انتخاب شده زن نبودند. واکنش آنلاین و در مطبوعات بسیار سخت بود.

 درس برای بازاریابان : تنوع در همه جنبه های بازاریابی شما باید مد نظر باشد، از کمپین های تبلیغاتی تا برنامه های تأثیرگذار، اهمیت دارد.مصرف کنندگان تلاش های شما را در مورد نام تجاری را در تمامی فرمت ها، سیستم عامل ها و کانال ها قضاوت خواهند کرد.


6. Snapchat: ساعت شمارش معکوس
 برای جلب علاقه به یک آگهی در آینده، Snapchat یک پست به اشتراک گذاشت که شامل یک لینک به یک سایت بود که به طور معکوس فقط ساعت شمارش معکوس را نشان می داد. مشتریان به سرعت متوجه شدند که با تغییر زمان در رایانه هایشان می توانند سایت را به مشکلی بزرگ درچار کنند و فریب دهند.
 
درس برای بازاریابان : برای هر نوع استراتژی تبلیغاتی برای محصولات اطمینان حاصل کنید که هر جزئیات کوچکی را در نظر گرفته باشید و  به درستی مورد توجه قرار داده باشید.
محتوا نویسی برای تبلیغات

7. KLM: تصویر
KLM یک تصویر از ترکیب کمربند ایمنی هواپیمایی را برای جشن پریدن آمستردام به تصویر کشیده است. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی به سرعت متوجه شدند که تنها یکی از سه جفت تصویر، سنتی است که در واقع میتواند درست باشد.
درس برای بازاریابان : هرگز از تصاویر فیک و دستکاری شده استفاده نکنید این به خودی خود یک درس بزرگ برای بازاریابان است کوچکترین عمل اشتباه گاهی اوقات واکنش های به  شدت متفاوت ایجاد خواهد کرد.
گوگل ادوردز

8. NIVEA:
به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی نامناسب برای محصول دئودورانت سیاه و سفید، بخش خاورمیانه Nivea یک تصویر در فیس بوک ارسال کرد که شامل این متن نژاد پرستی بود:
 "White Is Pureness"
درس برای بازاریابان : درس واضح این است که شما باید مواردی را ارسال کنید که حاکی از حمایت شما از برتری نژادپرستانه نباشد. درس ظریف تر این است که در دنیای متصل شده ما مبارزات تبلیغاتی دیگر مرزی ندارند؛ ممکن است که چیزی که شما در یک بازار به اشتراک می گذارید، به سرعت در یکی دیگر مورد توجه قرار گیرد.


9.برند وندی:
یک کاربر رسانه اجتماعی از وندی خواست یک سوال ساده را پاسخ دهد "آیا هر گونه رفتاری وجود دارد؟" - و آنها با ارسال یک مشاجره از شخصیت های وندی و معروف Pepe The Frog meme پاسخ داند. مشکل این بود که کاراکتر آنها با یک حالت توهین آمیز طلسم  شد.
درس برای بازاریابان : وندی اغلب به عنوان یکی از بهترین حسابهای تجاری توییتر به شمار می رود و بهای آن را نیز پرداخته. این شرکت یک کار فوق العاده برای ایجاد صدای (snarky) و بهره برداری از zeitgeist فعلی انجام داده است.با این حال، حتی این شرکت در بهترین حالت، فوری گرفتار شد و به سرعت در حال تغییر ملودی جایگاه خود را از دست داد. هرگز فراموش نکنید که اینترنت بسیار، بسیار سریع حرکت می کند.

فروش تان را منفجر میکنیم

10. Pepsi:
در نهایت، بزرگترین شکست بازاریابی سال گذشته مربوط به بازرگانی پپسی بود، کندهل جنر. یک آگهی را به راحتی با پیوست پلیس و معترضین  به نمایش گذاشت، به طوری که به نظر می رسد این بدان معنا باشد که با به اشتراک گذاری یک نوشابه مشکلی در جهان حل می شود.
درس برای بازاریابان : "تبلیغات جدید پپسی خیلی افتضاح بود که حالتی غیر ممکن را تداعی میکرد.
این یک شیوه ای است که تداعی جادوگری است که این قطعه به شدت خشم مردم را برانگیخته میکند، زیرا هیچ کس نمی خواهد بیمورد خشمگین شود. با تلاش بسیار سخت برای بی عدالتی، با برجسته شدن یک شخصیت غیر سیاسی، یک اعتراض عمومی و یک پیغام باریک، پپسی به عنوان مخوف و فریبنده خود را در معرض دید عموم قرار داد.
این، در نهایت، یک درس است باید تا سال ها به یاد داشته باشید.
زمانی که به بازاریابی برای محصولی فکر میکنید باید این مورد را درنظر بگیرید با کوچکترین اشتباه ممکن است تجارتی بزرگ + برندی بزرگ + مجموعه ای بزرگ و شاید یک شهر یا یک کشور را به جهنم بفرستید. قبل از اینکه تبلیغات را در معرض دید میلیونها نفر قرار دهید آن را در جامعه های آماری 100 + 200 + 300 نفره منتشر کنید و بازخورد آن را روانکاوری نمایید و مشکلات را برطرف نمایید.

با سپاسی بیکران


آگهی

آگهی



نظر خود را ارسال کنید




[نظر شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.]

نماد اعتماد
مارا درگوگل محبوب کنید
 
پشتیبانی آگهی90 پرچم ایران