4 نکته مهم تاکتیک بازاریابی کسب و کارها در سال (2024)

4 نکته مهم تاکتیک بازاریابی کسب و کارها در سال (2024)

بازدید: 1541    انتشار: 1402/11/26    کد مطلب: 23407    دسته بندی: لیست آموزش

4 نکته مهم تاکتیک بازاریابی کسب و کارها در سال (2023)
 Infographic


بازاریابی آنلاین برای کسب و کارهای چندگانه بسیار ضروری است: برآورد شده است که در سال گذشته 56% از فروش در فروشگاه ها تحت تاثیر فضای دیجیتال قرار گرفت .

در حالیکه بسیاری از شرکت ها در حال حاضر فرماندهی خوبی از اصول تعامل دیجیتال دارند، دیجیتال وقت آن رسیده است که از خودت راضی باشی. چشم انداز در حال توسعه به سرعت در حال توسعه است و برای بازاریابان ضروری است که گام به گام با فناوری پیش بروند.

تاکتیک های بازاریابی

بنابراین، کدام جستجوی تازه، پلت فرم، محتوا و روند واقعا برای کسب و کارهای چند مکانه ای اهمیت دارد؟ چگونه استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی خود را تغییر دهید؟

برای پیدا کردن، نگاهی به موارد کلی زیر، و همچنین Infographics جدید MDG و تاکتیک بازاریابی دیجیتال دیجیتال برای کسب و کارهای چندگانه.

1. جستجو: بهینه سازی برای "باز کردن" و محل سکونت 
به عنوان جستجوی آنلاین به طور فزاینده ای از دسکتاپ به موبایل منتقل می شود، رفتار ماهیت گوشی های هوشمند بیشتر و بیشتر است.

جستجوهای انجام شده در خانه و پیش از زمان انجام اغلب در زمان واقعی انجام می شود. این را می توان در ظهور دو رفتار که در کسب و کار چندین مکان تاثیر می گذارند دیده می شود:

باز کن

مصرف کنندگان از جستجوی چیزهای مبتنی بر آینده مانند "ساعتهای فروشگاه" به شرایط فوری تر مانند "باز کردن در حال حاضر" تغییر می کنند.

جستجوها از جمله "باز کردن اکنون" در دو سال گذشته سه برابر شده است
جستجو برای "ساعت فروشگاه" در دو سال گذشته کاهش یافته است
برخی از جستجوهای سریع "سریع در حال حاضر" عبارتند از:
سالن ناخن اکنون باز است
پیتزا در حال حاضر باز است
داروخانه اکنون باز است
مراقبت های فوری در حال حاضر باز است
محل
تکنیک های دیجیتال

تا همین اواخر مصرف کنندگان اغلب "نزدیک به من" یا کد پستی خود را به جستجوی محلی اضافه کردند. آنها شروع به ترک آنها می کنند، زیرا یاد می گیرند که موتورهای جستجو در موتورهای جستجو، به صورت خودکار به محل توجه می کنند.

جستجوهای محلی بدون "نزدیک من" در دو سال گذشته به میزان 150 درصد افزایش یافته است
جستجوهایی که حاوی کد پستی هستند در دو سال گذشته 30٪ کاهش یافته است
این برای کسب و کارهای چندگانه چه معنایی دارد؟ برای جابجایی این تغییرات در رفتار جستجو چه باید کرد؟ سه پیشنهاد وجود دارد:

اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات مکان آنلاین شما دقیق است، از جمله مختصات دقیق GPS
بررسی کنید که تمام زمان های باز و بسته شدن مکان با Google، Yelp و غیره به روز می شود.
یک استراتژی جستجو را بسازید که شامل عناصر مکان و زمان باشد
2. بستر های نرم افزاری: تمرکز بر صفحات Google My Business و Facebook 
گرچه سیستم عامل های بسیاری وجود دارد که باید توجه داشته باشید، به یاد داشته باشید که دو شرکت گوگل و فیس بوک در حال حاضر دروازه های بسیاری از تجارب دیجیتال برای مصرف کنندگان هستند.

گوگل و فیس بوک وب را تحت سلطه قرار می دهند

80 درصد از ترافیک ارجاع به محتوای مقاله از گوگل و فیس بوک می آید
8 از 10 برنامه محبوب ترین تلفن همراه از گوگل و فیس بوک هستند
80 درصد از درآمد آگهی دیجیتال به Google و فیس بوک می رسد
این دوپیتی دارای تعدادی عواقب است. مهمترین آنها برای بازاریابان چند مکان این است که دو پیشنهاد محلی برای کسب و کارها برای موفقیت دیجیتال پایه گذاری شده اند.

Google My Business و صفحات فیس بوک

بازرگانان اغلب از این به عنوان مناطق آنلاین به طور آنلاین فکر می کنند. با این حال، هر دو به هاب های دیجیتال پیچیده، با نقشه، آگهی، محتوا و ویژگی های معاملات تبدیل شده اند.
اثر تبلیغات

عناصر بسیاری از آنها عبارتند از:

اطلاعات جغرافیایی / مکان
جزئیات کسب و کار (ساعت، شماره تلفن، و غیره)
مدیریت چند مکان
یکپارچه سازی تبلیغات
عکس ها و محتوای متن
پیوندهای وب سایت و ادغام
رتبه بندی کاربر و بررسی
معیارهای دقیق و بینش
اقدامات ساخته شده (رزرو، رزرو، و غیره)
اگر می خواهید کسب و کار شما در مکان های مختلف برای آنلاین موفقیت آمیز باشد، به طور فزاینده ای مهم است که وقت و تلاش خود را برای بهینه سازی صفحات Google My Business و Facebook انجام دهید. اما فراموش نکنید که سیستم عامل هایی که به طور مشابه با پورتال های محلی مانند Yelp، YellowPages.com، CitySearch و غیره عمل می کنند، اولویت بندی شود.

به طور خاص، باید این پنج مرحله را انجام دهید:

اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات پر شده و درست است
اضافه کردن محتوا (عکس ها، و غیره) و به روز رسانی به طور منظم
از ویژگی های پیشرفته مانند رزرو استفاده کنید
معیارهای جستجو را برای ردیابی و بهبود عملکرد انجام دهید
نظرات مثبت را از پایگاه مشتری خود محترم بشمارید
به یاد داشته باشید، این سایت ها باید به صورت مستمر نظارت شوند، زیرا بسیاری از آنها می توانند با توصیه های عمومی به روز شود. این را می توان به صورت دستی و یا با استفاده از شرکت های نظارت.
پروژه ی تبلیغاتی مدرن

3. محتوا: آزمایش با قطعات بسیار طولانی و بسیار کوتاه 
کسب و کارهای چندگانه معمولا در مورد محتوای طول می کشد در وسط که معمولا اهداف مانند پست های وبلاگ 500 کلمه و فیلم های سه دقیقه ای را هدف قرار می دهد.

آیا چیزی را که می خوانید دوست دارید؟
پیگیری اهداف تبلیغاتی MDG و همیشه در دانستن باشید.
دنبال کردن 
این رویکرد همیشه اشتباه نیست، اما همیشه هم درست نیست. به طور فزاینده ای آشکار می شود که محتوای در هر دو انتهای طیف، بسیار کوتاه و بسیار طولانی، بسیار خوب عمل می کند.

طولانی ترین محتوای متن اغلب موفقیت آمیز است ...

پست های وبلاگ بیش از 2500 کلمه به طور متوسط ​​سهام اکثر اجتماعی را به دست آورده اند
پست های وبلاگ بین 2550 تا 2500 کلمه گوارر ترین ترافیک جستجوی آلی است
... در حالی که با کوتاهتر شدن ویدئو، اغلب صدای جیر جیر است

متوسط ​​طول فیلم های تجاری که بیشترین مشارکت اجتماعی را کسب می کنند:

نمایش مشخصات عمومی: 30 ثانیه
توییتر: 45 ثانیه
فیس بوک: 1 دقیقه
یوتیوب: 2 دقیقه
این بدان معنا نیست که تمام محتوای شما باید دارای طول مشخصی باشد، بلکه این که داده ها به طور فزاینده ای نشان می دهند که رویکرد شما باید بسته به شرایط متفاوت باشد.

طول ایده آل به خصوص در بستر بستگی دارد. مثلا:

برای پست های Google - ارائه جدید کسب و کار مایکروسافت کسب و کار محلی - بهترین پست ها بین 150 تا 300 کاراکتر است
برای Medium - پلتفرم اجتماعی بسیار محبوب برای به اشتراک گذاشتن نوشته های نوشته شده - بهترین پست ها در حدود 1600 کلمه است
وقتی که بهینه سازی طول محتوای را می آید، کسب و کارهای چندگانه باید این سه رویکرد را انجام دهند:
محتوای برتر تبلیغاتی

تست محتوای مختلف طول مدت زمان طولانی
انجام تحلیل های رقابتی برای دیدن آنچه دیگران انجام می دهند
طول، حتی برای همان قطعه، بر اساس پلت فرم
4. دستگاه: آماده شدن برای آینده دیجیتال مبتنی بر صدا 
در نهایت، یکی از پیشرفت های عمده ای است که هنوز هم تمام بخار را تجربه نکرده است اما به سرعت در حال تبدیل شدن به اهمیت است، استفاده از رابط های صوتی برای برقراری ارتباط با سیستم عامل های دیجیتال / دستگاه های دیجیتال است.

سخنرانان هوشمند روزافزون محبوب هستند ...

آمازون در حال حاضر بیش از 10 میلیون دستگاه اکو الکسا را ​​به فروش می رساند
تخمین زده می شود تا سال 2020 21.4 میلیون سخنران هوشمند در ایالات متحده خواهد بود
... و جستجوی صوتی در حال حاضر جریان اصلی است

بیش از 20 درصد از تمام جستجوهای گوگل در دستگاه های آندروید از طریق صدا انجام می شود
از سال 2008 تا 2016، پرس و جوهای صوتی توسط 35X افزایش یافته است
برآورد شده است که تا سال 2020 50٪ از همه جستجوها جستجوهای صوتی انجام خواهد شد
60٪ از افرادی که از جستجوی صوتی استفاده می کنند در سال گذشته آغاز شده است
این تغییر مخصوصا برای کسب و کارهای چندگانه مهم است زیرا جستجوهای صوتی تمایل محلی دارند:

جستجوهای مرتبط با صدای موبایل 3 برابر بیشتر از متن بر اساس محلی است
22٪ از جستجوهای صوتی برای اطلاعات / توصیه های محلی است
بنابراین، تاثیر عملی این برای کسب و کارهای چند مکانه چیست؟ هنگام ایجاد محتوا و خنثی کردن استراتژی جستجوی خود، این موارد را به حساب آورید:

جستجوهای صوتی طولانی تر از آنهایی است که تایپ شده اند
جستجوهای صوتی اغلب مکالمه و استفاده از عامیانه است
جستجوهای صوتی معمولا به صورت یک سؤال یا فرمان انجام می شود
AI بسیاری از جستجوهای صوتی را انجام می دهد بنابراین کیفیت و ساختار داده ضروری است.
در نهایت، برای کسب و کار شما در چند مکان، برای کمک به استفاده از این تاکتیک ها در کنار یکدیگر کمک می کند.

به طور همزمان با بهینه سازی استراتژی جستجو برای مکان / فوری، تلاش سرمایه گذاری برای بهبود صفحات Google My Business و فیس بوک، آزمایش با طول های مختلف محتوا و آماده شدن برای تعاملات مبتنی بر صدا، شما تلاش های بازاریابی خود را بیش از حد افزایش دهید.

آگهی

آگهی

.
ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند