عضویت در سایت درج آگهی بدون عضویت
بلیط هواپیما ویدیو آگهی90 کارآفرینی - افزایش فروش - پولدار شدن تبلیغات 30
جستجوی پیشرفته
اطلاعات مطلب

کد مطلب: 23406


تعداد بازدید: 468


تاریخ انتشار: 1396/11/13


دسته بندی:لیست آموزش


دسته بندی نیازمندی ها
تعرفه آگهی ویژه
کانال تلگرام آگهی90
به پرداخت,آگهی90
مسابقه
rss feed
فروشگاه اینترنتی

آمار کل بازدید

 website counter 

Powered by Agahi90.iR 
2018


شما اینجا هستید: آگهی نود » مطالب سایت » آموزش » لیست آموزش » نمایش مطلب

راهکارهای اصولی تبلیغاتی با استفاده از بازاریابی مبتنی بر مکان چیست ؟

راهکارهای اصولی تبلیغاتی با استفاده از بازاریابی مبتنی بر مکان چیست ؟

1396/11/13 - با استفاده از بازاریابی مبتنی بر مکان، به طور موثر انجام می شود بازاریابی مصرف کنندگان در روزهای اولیه دیجیتال آسان نبود. اکثر کانال ها برای خدمت رسانی به مخاطبان گسترده



 راهکارهای اصولی تبلیغاتی
 با استفاده از بازاریابی مبتنی بر مکان چیست ؟


با استفاده از بازاریابی مبتنی بر مکان، فروش به طور موثرتری انجام می شود 
بازاریابی مصرف کنندگان در روزهای اولیه دیجیتال آسان نبود. اکثر کانال ها برای خدمت رسانی به مخاطبان گسترده طراحی شده و هدف گیری براساس جغرافیا نامشخص بود.

بازاریابی مبتی بر مکان

در طول چند سال گذشته این تغییرات بطور قابل توجهی تغییر کرده است. با تشکر از سیستم عامل ها و فن آوری های جدید - مهمترین استفاده از گوشی های هوشمند مبتنی بر GPS - در حال حاضر امکان فروش به مشتریان براساس محل، هزینه و دقت بالا است.

برای بازاریابان، این یک تکامل مهم است. بسیاری از خدمات و محصولات بهداشتی برای مصرف کنندگان محلی هدف قرار می گیرند و توانایی ارسال پیام از این مخاطبین خاص به طور چشمگیری می تواند تاثیرات بازاریابی را افزایش دهد.


بنابراین، این روش های قدرتمند دیجیتال چه هستند؟
کدام تاکتیکها و ابزارها به سازمانها کمک میکنند افراد نزدیکتر را هدف قرار دهند؟

فالورهای تبلیغاتی

1. تبلیغات جستجوی موقعیتی هدفمند 
هنگامی که به بازاریابی مراقبت های بهداشتی مبتنی بر مکان می آید، تبلیغات موتور جستجو در حال حاضر به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

این دلیل خوبی است: طبق داده های Google ، 89 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به موتورهای جستجو برای اطلاعات بهداشتی تبدیل می شوند.

علاوه بر این، 53٪ از جستجوهای مربوط به مراقبت های بهداشتی در گوشی های هوشمند رخ می دهد و 63٪ از مصرف کنندگان در جستجوی تامین کنندگان مراقبت های بهداشتی، تصمیمات خود را، بطور جزئی، در مجاورت قرار می دهند.

به عبارت دیگر، "جستجو" اغلب نقطه شروع جستجو برای محصولات بهداشتی / خدمات / اطلاعات است، و این مخاطبان جستجوی تلفن همراه بسیار تحت تاثیر جغرافیای آن محل میباشد.

برای سرمایه گذاری بر روی این، بازاریابان مراقب سلامت به طور فزاینده محل را پایه و اساس استراتژی تبلیغات جستجو خود قرار میدهند.

در عمل، این به معنی تنظیم پارامترهای تبلیغاتی می باشد، به طوری که آنها فقط به مصرف کنندگان در مناطق / شعاع خاصی می رسند، کلمات کلیدی خاص خود را در تبلیغات و صفحات، و با استفاده از پسوندهای مکان به طوری که آدرس ها در کنار تبلیغات ظاهر می شوند.

این آگهی مراقبت فوری در زیر یک مثال خوب است. این فقط برای جستجوگران محلی ظاهر می شود، با استفاده از یک کلمه کلیدی جغرافیایی ("Boca Raton") و به درستی تنظیم شده است تا مکان دقیق محل کار و ساعت محل کار را نشان دهد.

تبلیغات مکانی

2. رسانه های تبلیغاتی اجتماعی هدفمند 
در حالی که جستجو در حال حاضر لیستی از محبوبیت تاکتیک های بازاریابی بهداشتی مبتنی بر مکان را به ارمغان می آورد، رویکرد دوم به سرعت پیشرفت می کند: تبلیغات رسانه های اجتماعی.

شبکه های اجتماعی پلت فرم های بسیار موثر برای تبلیغات محلی بهداشت و درمان به سه دلیل کلیدی:

آنها بسیار محبوب هستند
آنها سهم بزرگی از زمان صرف آنلاین را تشکیل می دهند
آنها قادر به جمع آوری و استفاده از مقدار زیادی از اطلاعات در مورد هر کاربر هستند
این ترکیب - یک مخاطب بزرگ، مخاطره آمیز و اطلاعات غنی - به این معنی است که تبلیغات اجتماعی می تواند از طریق جغرافیا به تقریبا هر آمریکایی مورد هدف قرار گیرد و همچنین به منافع خاصی اختصاص داده شود.

در واقع، تبلیغات رسانه های اجتماعی، بازاریابان مراقبت های بهداشتی را قادر می سازند به راحتی به مخاطبان با ارزش محلی محلی مانند والدین جدید در جستجوی پزشک متخصص اطفال و دونده های پرشور که ممکن است نیاز به جایگزینی ارتوپدی برای کفش های خود داشته باشند، بازاریابی کنند.

هر پلتفرم اجتماعی دارای ابزارهایی است که بازاریابان را قادر می سازد تا به مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنند و هر کدام از مزایای منحصر به فرد از لحاظ جمعیت شناسی و فرمت های تبلیغاتی منحصر به فرد است.

گفت که نقطه شروع برای بسیاری از مارک های بهداشتی فیس بوک است. به علت داشتن بزرگترین مخاطب، این به خاطر آن است، اما این نیز به این دلیل است که شبکه ابزارهای بسیار پیچیده برای تبلیغ کنندگان محلی را فراهم می کند.

به طور خاص، تبلیغات رسمی فیس بوک برای بازاریابانی که به دنبال دستیابی به مشتریان نزدیک هستند مناسب هستند. همانطور که در مثال زیر، این واحدها بازاریابان مراقبت های بهداشتی را فعال می کنند تا هدف قرار دادن محلی را با تصاویر، توضیحات، پیشنهادات، پیوندهایی به صفحه شرکت و دکمه های عمل ترکیب کنند (کتاب در حال حاضر، تماس و غیره).
تبلیغات بهداشتی

 3. پیشنهادات موقعیت مکانی در نرم افزار مارک شده و شخص ثالث

نرم افزار مارکدار

ایده بازاریابی مراقبت های بهداشتی مبتنی بر مکان جدید، البته نیست. برای مدت طولانی، بازاریابان از تاکتیک هایی مانند چاپ در نشریات محلی برای رسیدن به مخاطبان نزدیک استفاده کرده اند.

ظهور کانال های دیجیتال به بازاریان فرصت داد تا این رویکردهای سعی و کوشا را حتی بهتر انجام دهند.

آیا چیزی را که می خوانید دوست دارید؟
پیگیری اهداف تبلیغاتی MDG و همیشه در دانستن باشید.
دنبال کردن 
این رویکرد به روز شده برای عصر دیجیتال را می توان در ویژگی هایی مشاهده کرد که برخی از سازمان های خدمات بهداشتی درخشان در حال پیاده سازی برنامه های تلفن همراه خود هستند.

یک نمونه خوب CVS است. این زنجیره برنامه خود را اساسا یک مرکز مراقبت های بهداشتی برای مصرف کنندگان محلی تبدیل کرده است. کاربران می توانند با نزدیکترین داروخانه مجددا تزریق دارو / تجدید نظر کنند، یادآورهای دارویی را تنظیم کنند، محصولات آنلاین را سفارش دهند و در فروشگاه، دفاتر کتاب در Clinic Minute، و حتی با کیف پول داخلی ساخته شوند.

علاوه بر این، مصرف کنندگان با استفاده از این برنامه می توانند به کوپنها دسترسی پیدا کنند و معاملات خود و جامعه خود را هدف قرار دهند.

این تخفیف ها، از جهات مختلف، بهتر از هر دو جهان هستند؛ آنها تقلید کوپن چاپ محلی که بسیاری از مردم دوست دارند، اما تجربیات را با فرمت دیجیتال آسان و با پیشنهادات اضافی و شخصی تر، بهبود می بخشد.



برنامه های شخص ثالث

بازاریابی تلفن همراه مبتنی بر موقعیت مکانی نه تنها باید در یک برنامه مارکدار ظاهر شود. برای بسیاری از سازمانها، به ویژه کوچکترین، دستیابی به مخاطبین از طریق برنامه های شخص ثالث موجود که در حال حاضر به طور گسترده استفاده می شوند، منطقی است.

یک برنامه کاربردی مانند Waze، بزرگترین ترافیک و برنامه ناوبری مبتنی بر جامعه است. همانطور که مشتریان بالقوه از این برنامه برای حرکت استفاده می کنند، آنها در معرض مارین های پین هستند که مکان شما را بر روی نقشه نشان می دهند. شما همچنین می توانید با استفاده از صفر سرعت، جذب حمایت از نقشه زمانی که آنها در یک منطقه در نزدیکی محل خود متوقف شده است، نشان دادن پیشنهاد یا پیام بازاریابی، ارائه اطلاعات در مورد کسب و کار شما و به دنبال آنها برای حرکت به محل کسب و کار شما.



4. نمایش تبلیغات جغرافیایی 
محوطه سازی جغرافیایی به شما امکان می دهد مشتری های بالقوه خود را با کشیدن یک حصار مجازی در اطراف یک منطقه جغرافیایی بر اساس مجموعه ای از مختصات طول و عرض جغرافیایی، هدف قرار دهید. این مختصات می تواند به عنوان مرز ساختمان کسب و کار یا پارکینگ یا یک منطقه وسیع تر از جمله یک شهر یا یک منطقه درایو خاص باشد. به عنوان فردی که خدمات مکان را فعال کرده است از مرورگر تلفن خود در داخل منطقه "fenced" استفاده می کند و سپس آنها را برای تبلیغات صفحه نمایش از طریق برنامه ها و مرورگر تلفن همراه هدف قرار می دهد. سپس می توانید آگهی ها را به این مصرف کنندگان تا هشت بار در ساعت برای 30 روز آینده تحویل دهید. علاوه بر اینکه بتوانید تبلیغات را به این مصرف کنندگان خاص هدایت کنید، مناطق تبدیل نیز می توانند در محل کسب و کار شما (یا مکان دیگری) شناسایی شوند که آیا فردی که اسیر شده است و آگهی به طور فیزیکی به محل کسب و کار شما نشان داده می شود.

تبلیغ محصولات بهداشتی


5. اطلاعیه ها و متون پیمایش موقعیت مکانی 
در نهایت، یک رویکرد که بازاریابان مراقبت های بهداشتی فقط شروع به تحریک شدن می کنند، اطلاعیه ها / متون مبتنی بر مکان است.

تاکتیک های دیگری که در این پست مورد استفاده قرار می گیرند یا از سیستم عامل های دیجیتالی که قبلا محبوب در رایانه های رومیزی (مانند جستجو و شبکه های اجتماعی) محبوب هستند یا از فرمت های آنالوگ قدیمی تر (مانند کوپن در برنامه های مارکدار و شخص ثالث) تقلید می کنند.

از سوی دیگر، اطلاعیه ها / متون بومی موبایل هستند که به این معنی است که پذیرش آنها توسط بازاریابان مراقبت های بهداشتی کاهش یافته است.

با این وجود، مطمئن شوید که تغییرات را تغییر دهید زیرا مارک ها امکانات را در این رویکرد مشاهده می کنند.

هنگامی که یک مصرف کننده برای دریافت اعلان ها / متون از یک نام تجاری تصمیم می گیرد، آن را به یک مجموعه قدرتمند از تاکتیک های تعامل باز می کند.

تصور کنید قادر به ارائه یک پیشنهاد حساس به موقع است به محض اینکه فرد وارد فروشگاه شود. یا همانطور که در مثال زیر از پروژه های طرح ، تصور کنید که بتوانید یک بیمار را به اقدام بپردازید، قبض بیمه خود را پرداخت کنید، قرار ملاقات بعدی خود را تعیین کنید، و غیره - لحظه ای که آنها در داخل یا نزدیک یک دفتر ارائه دهنده خدمات بهداشتی هستند.



این فقط نوک کوه یخ است. اطلاعیه ها / متون مبتنی بر مکان دارای مزایای عمده هستند از جمله ادغام مستقیم در گوشی و دید وسیع به مصرف کنندگان - که مطمئنا به طور فزاینده ای برای بازاریاب ها جذابیت می بخشد و باعث استفاده از خلاقیت می شود.

در نهایت، این نشان دهنده داستان بزرگتر بازاریابی دیجیتال مبتنی بر مکان است: هر یک از رویکردهای تحت پوشش، در حال حاضر قدرتمند است و هر کدام نیز به سرعت در حال بهبود است.

طی چند سال آینده، هدف قرار دادن جغرافیایی باید دقیق تر و کارآمدتر باشد. این امکانات حتی بیشتر برای فروشندگان مراقبت های بهداشتی به دنبال برقراری ارتباط با مخاطبان مجاور خواهد بود.

آگهی

آگهی



نظر خود را ارسال کنید




[نظر شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.]

نماد اعتماد
مارا درگوگل محبوب کنید
 
گارانتی آگهی90 آگهی90 پشتیبانی آگهی90 پرچم ایران