7 روند بازاریابی املاک و مستغلات در سال (2024)

7 روند بازاریابی املاک و مستغلات در سال (2024)

بازدید: 1362    انتشار: 1402/11/26    کد مطلب: 23405    دسته بندی: لیست آموزش
7 روند بازاریابی املاک و مستغلات در سال (2023)
در امریکا


بازاریابی املاک

استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته میتواند ما را چند گام رو به جلو قرار دهد:
کدام یک از جنبه های بازاریابی املاک و مستغلات باید در سال آینده در نظر داشته باشید؟ چه چیزی باید برای بودجه بندی و برنامه ریزی برای پیاده سازی بپردازید؟

در حالی که تاکتیک ها و ابزارهای بی حد و حصر زیادی برای انتخاب وجود دارد، هر یک از این موارد مربوط به کسب و کارهای مختلف است و دارای توانایی بالقوه برای اثربخش بودن تلاش های بازاریابی در طی دوازده ماه آینده است.

پس این رویکردهای کلیدی چیست؟ در اینجا، بدون نظم خاص، روندهای بازاریابی املاک و مستغلات، ما معتقدیم هر شرکت باید در سال 2018 دقیق زیر نظر قرار داده شود:

محتوای برتر

1. محتوا و مشاوره مرتبط با مالیات بر ارزش افزوده 
دشوار است تاثیرگذاری لایحه مالیات آمریکا در پایان سال 2017 به تصویب برساند، در صنعت املاک و مستغلات در سال 2018 غلبه کند.

براساس یک نظرسنجی اخیر از Realtor.com، 87 درصد از افرادی که قصد خرید یک خانه و 43 درصد از افرادی هستند که قصد فروش یک خانه را در سال جاری دارند می گویند تغییرات مالیاتی بر رویکرد آنها تاثیر می گذارد.

مصرف کنندگان خواهان اطلاعات در مورد آنچه که این لایحه است هستند، چگونه آن به بازار تاثیر می گذارد، و اینکه آیا باید انتخاب آنها را تغییر دهد. شرکت های املاک و مستغلات، کاملا آماده هستند تا با تهیه مشاوره و محتوا، به تقاضای این تقاضا کمک کنند.

2. تجارب مجازی و افزوده شده 
یکی از چالش های موجود در بازاریابی املاک و مستغلات این است که مصرف کنندگان معمولا قبل از جذب محصول، ساختمان، خانه، فضای، آپارتمان و غیره را باید دید.

خوشبختانه، یک میزبان از تکنولوژی های جدید، مردم را برای دیدن "املاک و مستغلات" به صورت دیجیتال بسیار آسان تر می کند. بعضی از نمونه ها شامل Matterport ، ابزاری است که تورهای مجازی / بصری از ویژگی های خود را ایجاد می کند و یک ارائه دهنده تجربه واقعی افزوده است که در مورد پروژه های ساختمانی، زمانی که تکمیل می شود، ارائه می شود.

مستقلات ایران

این فقط نوک کوه یخ است. شرکت های فن آوری های بزرگ مانند اپل و گوگل در سال گذشته مجموعه کیت های ابزاری را عرضه کردند که باعث ساخت مجدد و افزوده شدن آن ها شد. این امر باید این تجربیات را در سال 2018 حتی ارزان تر و قابل دسترس تر برای شرکت های املاک و مستغلات کند.

3. تبلیغات ویژه تبلیغاتی 
با گذشت زمان، سیستم عامل های دیجیتال مانند Google و Facebook به کانال های پرداخت پول برای کسب و کار تبدیل شده اند. جای تعجب نیست که کانال های واقعی املاک در حال حاضر تحت این مدل هستند.

به عنوان مشتریان به طور فزاینده ای برای پیدا کردن خواص به سایت هایی مانند Zillow و Trulia تبدیل شده اند، این شرکت ها به طور فزاینده ای به سمت شارژ به نمایش گذاشته شده است.
تبلیغات آپارتمان رایگان

این تغییر لزوما یک چیز بد نیست. حرکت به سمت جابجایی های پرداختی، فیس بوک و گوگل را برای توسعه ابزارهای پیچیده برای کمک به تبلیغ کنندگان، مجبور کرد و همین کار را برای سیستم عامل های املاک و مستغلات نیز انجام می دهد. در سال 2018، سرمایه گذاری در آگهی های تبلیغاتی برجسته، احتمالا به بازاریابان دسترسی به واحدهای جدید و گزینه های هدفمند سازی را می دهد که در گذشته در دسترس نبودند.

4. سیستم عامل بازاریابی 
اگر تنها وقت بیشتری داشته باشید، می توانید با برنامه بازاریابی خود خیلی بیشتر کار کنید. شما احتمالا بیشتر افراد را جذب می کنید، محتوای بیشتری را ایجاد می کنید و شخصی سازی بیشتری خواهید کرد، درست است؟

خوب، در حالی که زمان بیشتری برای ایجاد زمان غیرممکن است، ممکن است زمان بیشتری داشته باشید. به همین دلیل سیستم عامل های نرم افزاری اتوماسیون بازاریابی برای شرکت های املاک بسیار ارزشمند است.

آیا چیزی را که می خوانید دوست دارید؟
پیگیری اهداف تبلیغاتی MDG و همیشه در دانستن باشید.
دنبال کردن 
با استفاده از سیستم های حقوقی و راه اندازی، اکنون می توانید بسیاری از وظایف بازاریابی خودکار، از جمله ردیابی منجر، اجرای برنامه های ایمیل قطره، و ارائه قطعات هدفمند در زمان مناسب، به صورت خودکار انجام دهید. و خبر خوب برای بازاریابان این است که این ابزارها در سال 2018 قدرتمندتر و ارزان تر می شوند.

تبلیغات مسکن در شبکه های اجتماعی

5. تبلیغات پیشرفته تبلیغات اجتماعی 
این خبر به بسیاری از بازاریابان املاک نیست که رسانه های اجتماعی یک کانال تبلیغاتی موثر است. با این حال، بسیاری از شرکت ها هنوز کاملا درک نمی کنند که این سیستم عامل ها فوق العاده قدرتمند هستند.

میزبان ارائه دهنده های تازه از شبکه های عمده از جمله جدید / پیشرفته ترمیم، geofencing، و گزینه های واحد - این امکان را به مخاطبان را دقیق تر و کارآمد تر از همیشه انجام داد.

کلید سرمایه گذاری در این است که توسعه کمپین های پیشرفته اجتماعی است که استفاده از طیف وسیعی از ابزار ها و فرمت ها. شرکت هایی که بازی خود را در سال 2018 افزایش می دهند و در رویکردهای پیچیده اجتماعی سرمایه گذاری می کنند احتمالا ROI چشمگیر خود را بر روی هزینه های خود می بینند.

6. ایجاد محتوای Hyperlocal 
توانایی افزایش پلت فرم های اجتماعی و جستجو برای دقیق هدف گیری مصرف کنندگان بر اساس مکان دقیق فرصت های قدرتمندی برای شرکت های املاک و مستغلات را فراهم می کند: محتوای hyperlocal

محتوا که برای افرادی که در مکان های خاص یا علاقه مند هستند، مانند راهنماهای محله، گزارشات بازار محلی، و غیره، بسیار موثر است زیرا تمرکز باریک نیاز به اهمیت دارد.

آنچه مهم است با محتوای hyperlocal به یاد داشته باشید این است که شامل دو بخش است: ایجاد قطعات مناسب و تحویل آنها به افراد مناسب. شرکت های املاک و مستغلات که هر دو ایجاد و هدایت را مدیریت می کنند، در سال 2018 یک ابزار قدرتمند برای رسیدن به مخاطبان سودآور خواهند داشت.

7. بهینه سازی کسب و کار در Google من 
همانطور که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر به تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت حرکت می کنند، کسب و کار گوگل من (GMB) برای شرکت های املاک و مستغلات بیشتر و بیشتر مهم می شود.

آنچه در GMB قرار داده اید اکنون بسیار از آنچه مصرف کنندگان در مورد شرکت شما می شناسند اطلاع می دهند؛ این اطلاعات همان چیزی است که پیوندی از نمایش نقشه ها / جستجوها به مکان های شما می دهد، این چیزی است که مردم می توانند ساعت ها / شماره تلفن های شما را ببینند و غیره، و این چیزی است که بررسی های ارزشمندی ارائه می دهد.

علاوه بر این، GMB به سرعت در حال پیشرفت است تا شرکت های املاک و مستغلات را به شیوه های جدید کمک کند. به عنوان مثال، به تازگی باز شده است تا سازندگان بتوانند آدرس خانه های مدل را ادعا کنند. بیشتر این نوع تغییرات احتمالا در سال 2018 اتفاق خواهد افتاد و این پلتفرم حتی مهمتر خواهد بود.شرکت های املاک و مستغلات برای مدت طولانی در مورد افزایش Millennials شنیدند. با این حال، تا همین اواخر، سخت است که به طور واضح تاثیر این تغییر جمعیت شناختی در بازار را ببینید.

این سال است که برای تغییر تنظیم شده است. محققان Realtor.com پیش بینی می کنند که Millennials 43 درصد از خریداران خانه را در سال 2018 دریافت می کنند و از 40 درصد در سال 2017 به حساب می آیند. علاوه بر این، بزرگترین گروه هزاره ها در سال 2020 به 30 درصد خواهد رسید.

این بدان معنی است که تغییر بازار بازار مسکونی تا حد زیادی وابسته به این نسل جوان خواهد بود. در نهایت، ترجیحات و نیازهای خریداران هزاره، احتمالا در سال 2018 و در سالهای آینده به بازار املاک و مستغلات رانده خواهد شد.

آگهی

آگهی

.
ثبت نام



ارسال نظر

[ نظر شما پس از تایید نمایش داده می شود ]
درج آگهی رایگان

سایت آگهی90 یک شتاب دهنده تبلیغاتی میباشد که صرفا جهت نمایش آگهی ها و تبلیغات کاربران فعالیت دارد.در این سایت هیچ گونه خرید و فروش کالا وجود ندارد این سایت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف , محصولات و خدمات میباشد.

اینمادSSL

تماس با ما

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید.
ایمیل: info [@] agahi90.ir

طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی ماده 7 قانون حمایت از مصرف کنندگان مسئولیت تبلیغ خلاف واقع برعهده سفارش دهنده و سازنده آگهی است.سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های ایرانی ثبت شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شتاب دهنده تبلیغاتی آگهی90 محفوظ است
تصویر آیکن بگراند