عضویت در سایت درج آگهی بدون عضویت
تبلیغات 30 ویدیو آگهی90 کارآفرینی - افزایش فروش - پولدار شدن بلیط هواپیما
جستجوی پیشرفته
اطلاعات مطلب

کد مطلب: 21331


تعداد بازدید: 20347


تاریخ انتشار: 1395/05/11


دسته بندی:لیست آموزش


دسته بندی نیازمندی ها
تعرفه آگهی ویژه
کانال تلگرام آگهی90
به پرداخت,آگهی90
مسابقه
rss feed

آمار کل بازدید

AmazingCounters.com

Powered by Agahi90.iR 
2017
شما اینجا هستید: آگهی نود » مطالب سایت » آموزش » لیست آموزش » نمایش مطلب

کودکان و تبلیغات پر زرق و برق

کودکان و تبلیغات پر زرق و برق

1395/05/11 - كودكان امروزه نسبت به گذشته قدرت خريد بيشتري پيدا كرده و بر تصميم گيري خريد خانواده اثرگذارترند




کودکان و تبلیغات پر زرق و برق



كودكان امروزه نسبت به گذشته قدرت خريد بيشتري پيدا كرده و بر تصميم گيري خريد خانواده اثرگذارترند. از سوي ديگر، فعاليت هاي شركت ها نيز افزايش يافته است؛ به گونه اي كه امروزه هدف بسياري از تبليغات، به ويژه تبليغات تلويزيونی، كودكان هستند. 

نتيجه ي اين فعاليت ها، به افزايش مطالعات و پژوهش هايي در زمينه ي چگونگي كسب مهارت هاي مصرفي كودكان با هدف شناسايي عوامل مؤثر در شكل گيري رفتار خريدشان منجر شد .

تبلیغات و کودکان


در ایران نیز تلويزيون پر مخاطب ترین رسانه جمعی است و بیشتر بینندگان تلویزیون، بیننده آگهی های تجاری پخش شده از این رسانه نیز هستند. بدیهی است بخش قابل توجهی از مخاطبان تلویزیون را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند و از سویی حجم عمده ای از آگهی های تبلیغاتی تلویزیون، مستقیم یا غیر مستقیم، با کودکان ارتباط دارد. 


همان گونه که بررسی ها نشان می دهد، هر کودک در هر ساعت تماشای تلویزیون در معرض 20 تا 30 اگهی قرار دارد که اگر متوسط زمان تماشا 4 تا 5 ساعت در شبانه روز باشد، یک کودک در هر شبانه روز حدود 130، در هر هفته بیش از 900 و در هرسال 45000 آگهی بازرگانی تماشا می کند. 

آگهی90,Agahi90

افزون بر حجم عظیم آگهی های تبلیغاتی، پرداختن به موضوع حاضر از جهت دیگر نیز دارای اهمیت است. اولاً جامعه مورد بررسی کودکان هستند که در مقایسه با بزرگسالان در برابر پیام های تبلیغاتی که ماهرانه طراحی می شود، بسیار آسیب پذیر ترند؛ ثانیاً نتایج پژوهش های مختلف نشان داده است که بین عادات و رفتارهای نادرست تغذیه ای بهداشتی دوران نوجوانی با خطر بروز بیماری های مزمن نظیر سرطان، نارسایی های قلبی – عروقی و . . . در سنین بزرگسالی رابطه ای قوی وجود دارد و ثالثاً در کشورهایی با ترکیب جمعیتی جوان – همانند کشور ما – سلامت جسمانی و روانی این گروه های سنی که آینده سازان کشور در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند، از اولویت های اساسی در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های حوزه های گوناگون از جمله رسانه هاست. 


با سپاسی بیکران
رسانه تبلیغاتی آگهی90

آگهی



نظر خود را ارسال کنید




[نظر شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.]

نماد اعتماد
مارا درگوگل محبوب کنید
 
پشتیبانی آگهی90