با توجه به اینکه سیستم مدیریت کیفیت با ویرایش سال ۲۰۰۸ ، سیستمی محصول محور بود نتوانست نیازمندی های مرتبط با سایر الزامات کسب و کار از جمله خدمات مرتبط با محصول و مشتری را برآورده سازد. از این رو برای پوشش دادن این کاستی ها، استاندارد مدیریت کیفیت در سال ۲۰۱۵ تغییرات اساسی به خود گرفت تا نه فقط کیفیت محصول بلکه کیفیت خدمات مرتبط با ارائه محصول و سایر الزامات کسب و کار را هم بتواند تحت مدیریت قرار دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام این کارگاه با ما تماس بگیرید:
۰۵۱۳۵۴۲۱۱۵۶-۷
مدرس : سرکار خانم مرضیه حسینی
موسس شرکت کاوشگران بهبود کیفیت
بیش از ۱۴ سال سابقه فعالیت در زمینه مشاوره سیستم های مدیریتی، منابع انسانی، استراتژیک