در سال 1995 ، گروه خودرو سازی چمپلکس شروع به توسعه و گسترش فناوری افزودنی های سوختی کرد و محصولی به نام داینوتب را به طور اختصاصی در سال 2000 در بازار آمریکا معرفی کرد .
این محصول پس از سه سال گذراندن آزمایشات و آزمون های بین المللی در نمایشگاه خودرو در نوادا در ایالات لاس وگاس معرفی گردید . توسعه این محصول در پاسخ به نیاز مشتریان بین المللی کمپانی در مبحث صرفه جویی سوخت و هزینه ی سازگاری با محیط زیست بوده است.
به عنوان یک تولید کننده و توزیع کننده التیام دهنده ی بنزین ، گازوئیل و نفت با کیفیت بالا ، هزینه ی بالای حمل و نقل و ذخیره کردن و نگه داری بطری های این محصول به قیمت محصولات ، افزوده شده و همین امر بازارهای جهانی را از دسترس خارج کرده است . نیاز به کیفیت افزودنی های سوخت ، برای کاربردهای خودرو و صنعتی جهان است . اما دسترسی به محصولات اغلب محدود است به خصوص برای بازاریابهایی که مشکلات و نگرانی های اقتصادی را تجربه میکنند . داینوتب ثابت کرده است که پاسخی ایده آل برای این گونه نیازهاست .