عضویت در سایت درج آگهی بدون عضویت
تبلیغات 10 درج آگهی بدون ثبت نام کارآفرینی - افزایش فروش - پولدار شدن ویدیو آگهی90
جستجوی پیشرفته
اطلاعات مطلب

کد مطلب: 21366


تعداد بازدید: 83557


تاریخ انتشار: 1395/06/12


دسته بندی:لیست آموزش


دسته بندی نیازمندی ها
تعرفه آگهی ویژه
کانال تلگرام آگهی90
به پرداخت,آگهی90
مسابقه
rss feed
*
آمار کل بازدید

http://www.hitwebcounter.com/htmltutorial.php
Powered by Agahi90.iR
2016

SEO Reports for agahi90.ir
Agahi90.ir website reputation
شما اینجا هستید: آگهی نود » مطالب سایت » آموزش » لیست آموزش » نمایش مطلب

تبلیغات محیطی چیست؟ | تبلیغات دیواری | دیوار نویسی

تبلیغات محیطی چیست؟ | تبلیغات دیواری | دیوار نویسی

1395/06/12 - به هر روش تبلیغات که در بیرون از محیط‌ های بسته اجرا می گردد و درباره کالا و خدمات معرفی ‌شده یک کسب ‌و کار اطلاع ‌رسانی صحیحی می‌ نماید تبلیغات محیطی می گویند.


تبلیغات محیطی چیست؟


در این مقاله ابتدا شما دوستان عزیز را با تعریف مختصری از تبلیغات محیطی آشنا می کنیم. با ما همراه باشید :

 به هر روش تبلیغات که در بیرون از محیط‌ های مسقف یا سربسته اجرا می گردد و درباره کالا و خدمات معرفی ‌شده یک کسب ‌و کار اطلاع ‌رسانی صحیح و درستی می‌ کند تبلیغات محیطی می گویند.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی برای جذب مشتری هرچه بیشتر برای محصولات و خدمات شما در برخی از مکان های جغرافیایی خاص تاثیر بسیار خوب و قابل توجهی دارد. در حالی که تبلیغات از طریق بنرها، بدنه های اتوبوس و دیگر وسایل حمل ‌و نقل عمومی می‌توانند برای کسب ‌و کارهای بزرگ و گاهاً کوچک بسیار مفید واقع گردند، اما باز هم هر فعالیت تبلیغات محیطی با هر نوع و در هر سایز تابلو و بیلبوردهایی که استفاده خواهید کرد قطعا در ابتدای این کار باید از نزدیکی موسسه و دفتر کار خود شما آغاز گردد .

تبلیغات محیطی را بدون هیچ تردیدی باید یکی از قدیمی ترین و متداول ترین روش  های تبلیغاتی رایج دانست. 

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به مواردی گفته می شود که قابل اجرا در محیط هیی است که تبلیغات را در معرض دید رهگذران قرار خواهد داد . بنرهای تبلیغاتی، تابلوها، محل هلی تبلیغاتی داخل مترو، اتوبوس ها و … متد های مختلفی از تبلیغات محیطی در اطراف ما می باشند. 

یکی از فواید مورد استفاده تبلیغات محیطی که باعث استقبال بسیاری از صاحبان مشاغل از آن شده است تفاوت این روش تبلیغاتی با سایر شیوه های تبلیغاتی دیگر است که این خود موجب می شود مخاطبین ناخود آگاه متوجه تبلیغات محیطی گردند و در زمان هایی که پشت چراغ قرمز هستند و یا در خیابان مشغول پیاده روی اند . و چون نمی توان چشم خود را از رنگ ها و طرح های اطراف خود دور کرد پس قطعا چنین تبلیغات رنگارنگی توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . در تعریف تبلیغات محیطی می توان اینگونه اشاره داشت : تبلیغات محیطی آگاهی و اطلاعات مخاطبان و رهگذران را نسبت به ورود یک محصول تازه به بازار خرید و فروش یا ارائه خدمات ویژه از سوی صاحبان مشاغل و شرکت ها را برای مخاطبان خود فراهم می آورند.

محیط تبلیغاتی

چرا از تبلیغات محیطی استفاده می کنند؟

به ‌طور قطع می‌توان بیان کرد که تبلیغات محیطی  متدی سودمند برای رساندن اخبار به مردم در محلی می باشد که آنان زندگی می نمایند، فعالیت دارند یا حتی در آن محل مشغول ورزش هستند.

 تبلیغات محیطی وسیله ای است که در همه‌ جا می توان استفاده کرد و زمانی که با هوش و آینده نگری از آن استفاده گردد، فضای جدید تبلیغاتی را ایجاد خواهد کرد که پیش ‌از این وجود نداشته است و حتی توجهی به چنین ایده ای نمی شد – فضاهای تبلیغاتی که قادر به مجذوب کردن مردم در جای خودشان می باشند.

با تلفیق رسانه ‌های سنتی و غیر سنتی با هم، تبلیغات محیطی امکاناتی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد که با هیچ محیط تبلیغاتی دیگر برابری نمی کند. در انتخاب و ترکیب این نوع از تبلیغات در عمل هیچ محدودیتی نیست و تنها این تصور ماست که قادر به محدود کردن آن است.

تبلیغات در محیط

بسیاری از افراد بنا به موقعیت شغلی  70% از وقت خودشان را در بیرون از محیط‌ های سر بسته و آزاد می‌گذرانند ، این در حالی است که به ‌طور میانگین مبلغ بسیار محدودی از بودجه بازاریابی و تبلیغات به این گونه از بازاریابی ها اختصاص داده می شود.


تبلیغات محیطی یکی از سودمندترین انواع مختلف تبلیغات می‌باشد . به‌طور میانگین مبلغ لازم برای دیده شدن از طریق تبلیغات محیطی به ازاء هر چند نفر مبلغ بسیار اندکی می باشد و  در مقایسه با هزینه تبلیغات رادیویی در رقابت تنگاتنگی قرار دارد و این برای موسسات تبلیغاتی به این معناست که با هزینه بسیار کمی می توان به‌ راحتی به تعداد مخاطبین بیشتری دست یافت.

تبلیغات در محیط

تبلیغات محیطی یک شیوه مقرون به صرفه و زود بازده برای به خاطر آوردن نام یک کالا قبل از ورود مشتری به مرکز خرید و فروش است و در واقع آخرین شانس صاحبان مشاغل گوناگون جهت معرفی خدماتشان‌ است . «تغییرات الگوی رفتاری مخاطبان در جامعه سبب افزایش درخواست برای تبلیغات محیطی در انواع متفاوت آن گردیده است. در واقع تبلیغات محیطی پیام خود را به صورتی بسار آسان اما پر قدرت به مخاطبانی که در حال رفت و آمد و مسافرت می باشند، به‌خصوص درست هنگامی که در محل خرید گرد آمده اند، می‌رساند .

تبلیغ

مقایسه تبلیغات محیطی با دیگر روش های تبلیغاتی در جهان :

برخلاف تلویزیون ، لب تاپ ها یا شبکه های اجتماعی، تبلیغات محیطی متد تبلیغاتی است که قابل خاموش کردن یا کنار گذاشتن نمی باشند. رهگذران در زمان عبور از محلی که در آن یک تبلیغ محیطی مثل بنر نصب شده است،نمی‌توانند به ‌اصطلاح تبلیغ نصب شده را جلو ببرند(همانند تبلیغ قرار داده‌شده در ابتدای یک فیلم) و تبلیغ بعدی را ببینند و در تمام چند روز محاسبه شده فقط مجبور به دیدن این تبلیغ در رفت و آمد های روزانه شان هستند . در شبکه های اجتماعی ، رادیو ، تلویزیون ، مخاطبین قادر به خاموش کردن و تماشا نکردن یا عوض کردن کانال می باشند، در مجلات خواننده قادر به ورق زدن صفحه و جلو رفتن است و حتی در اینترنت کاربر قادر به بستن آن صفحه ای می باشد که در معرض دیدگانش قرار گرفته است .

 تبلیغ در پیرامون


به ‌بیان‌ دیگر تبلیغات محیطی تنها شکلی از تبلیغات است که مخاطبین کنترلی بر روی محتوای منتشر شده در  آن را ندارند که این موضوع باعث شده است تا موسسات تبلیغاتی کنترلی اساسی و جدی بر نحوه دیده شدن و در کجا دیده شدن و چطور دیده شدن تبلیغات خود داشته باشند.


هوشمندی درتبلیغات محیطی :

در بازار رقابتی خرید و فروش که پر است از محصولات و خدمات متفاوت ، خلاقیت و هوشمندی حرف اول را می زند. هم هوشمندی در تولیدات یک محصول و هم خلاقیت در تبلیغات آن و اگر تبلیغات برای بازاریابی بدون ایده ای نوین باشد برای مخاطبان بسیار خسته کننده و کسالت آور است و موسسات تبلیغاتی نیز کاری بی اثر را در این میان به نمایش گذاشته اند.

رسانه تبلیغاتی

تمامی یک ایده خلاقانه بر پایه‌ی آن چیزی که قبلاً درباره آن وقت گذاشته شده و فکر شده است، به وجود می‌آید و هر خلاقیت جدیدی تنها حاصل ترکیبی از یک یا چند خلاقیت قبلی می باشد. 

مهم نیست که این ایده یا نوآوری چگونه به ذهن ها رسیده است، بلکه چگونگی استفاده و به‌ به کار بردن آن برای تبلیغ مهم است. از این جهت ، آشنایی با استراتژی‌ها و نوآوری های خلاقانه و درک بهتر و درست ‌تر عملکرد و چگونگی  آن‌ها منجر به گسترش فضاهای درون ذهنی و ایجاد ایده‌هایی با نوآوری های جدید شود.

تبلیغات موثر

استفاده از انواع بنر ها و بیلبوردهای تبلیغاتی به دلیل اینکه این گونه از تبلیغات در تمامی شب و روز در معرض تابش آفتاب و باد و باران هستند و امکان از بین رفتن هر چه زودتر آنها وجود دارد و در عین حال موجب تخریب زیبایی چهره شهرها میگردد و همچنین باعث آسیب زدن به طبیعت و ذخایر طبیعی سراسر زمین میشود پس بهتر است به روش جدیدی از تبلیغات که بسیار بهینه و همراه با سودآوری فراوان می باشد روی آوریم و آن چیزی نیست جز تبلیغات اینترنتی و یا تبلیغات رایگان اینترنتی . در حال حاضر رشـد فزاینده اينترنـت باعـث به وجود آمدن يـك فرهنـگ مجازي شده است كه داراي شكل خاصي از عملکرد ها، ایده ها و شیوه های ابراز احساسـات براي افرادي شده كه در فرآيند توليـد و بازاريـابي اینترنتی درگير هستند . اهميـت تبلیغات اينترنتـي، بـا افـزايش روز افـزون تعـداد مخاطبین اينترنتي، شده است و باعث شـكل گيـري متد نويني در بازاريابي به نام بازاريابي اينترنتي شده است كه مهمترين ویژگی آن، فرآيند تعامل با مخاطبین و مشتریان اسـت.

تبلیغات در محیط پیرامونی

تحقيقـات بسـيار گسترده ای در مورد چگـونگي طراحـي و ایجاد تبليغات اينترنتي و مقايسه آن با تبليغـات عمـومي صورت گرفته است، اما تحقيقـات بسیار کوچک و محدودی در ارتبـاط بـا نگـرش كاربران و مشتریان در راستاي تبليغات اينترنتـي صورت گرفته اسـت و همچنـان نيـاز بـه كـار تحقيقـاتي فراوانی بر روي متدهای تبليغات اينترنتي براي به حداکثر رساندن سود ها و درآمد ها وجود دارد . 

ارزش تبليغـات ثبت شده در اینترنت بـه میزان ابزار اندازه گيري اثر بخشي تبليغات به شـمار مـي رود و ممكن است به عنوان ابزار اندازه گیری میزان رضـايت مشـتري در ارتباط با محصولات شرکت ها می باشد. 

محیط و تبلیغات

ارایه اطلاعات بیشتر در مورد خدمات شما از طریق وب سایت آگهی۹۰  :


در واقع این موارد شامل مشخصات کالا، تصاویر، لینک های مرتبط  است که نشان دهنده اطلاعات بیشتر در مورد محصول جدید شما به مشتریان می باشند. این موارد باید از قبل برای صرفه جویی در هزینه های اینترنت آماده و مهیا شده باشند. به محض پایان یافتن این کارها لازم است تمام این اطلاعات دسته بندی شده به سرعت بر روی وب سایت آگهی۹۰ قرار بگیرند. نتایج به دست آمده از درج یک آگهی در رسانه تبلیغاتی آگهی۹۰  شما را شگفت زده خواهد کرد. البته قطعاً متوجه این موضوع نیز می باشید که تمامی تصاویر و لینک های شما باید جذاب و وسوسه کننده و تاثیر گذار و کاملا بیزینسی باشند به گونه ای که در ذهن مخاطب حک شده و وی را ترغیب به خریداری از شما کند .

تبلیغات محیطی


نتيجه گيري : 

در مقايسه با روش های تبليغات قدیمی و سـنتي، تبلـيغات رایگان در اينترنت از مزيت هاي قابل توجهی برخوردار است که از آن جمله مي توان به ايجاد ارتباط دو طرفه با کاربران و مشتریان، ايجاد يک ارتباط مستقيم به ليست کالاها، توانايي هدفگيري مستقیم و پويا با مشتريان، دسترسي سراسری و شبانه روزي، درج و گسترش و به روز رساني آسان و سریع، قابليت مقایسه و پیگیری بالا، طراحي آگهی مورد نظر و قابليت فروش و برگشت سود بالا اشاره نمود. بعلاوه هزينه تبليغ در اينترنت نيز به مراتب پائین تر و کمتر از دیگر رسانه هاي تبلیغاتی ديگر مي باشد. 

تبلیغات در محیط

تبلیغات محیطی

موسسات تجاري اگر مایل باشند در عرصه رقابت کسب و کار باقي بمانند و موقعيت خود را در بازار رقابتی امروز حفظ نمایند چاره اي جز به استفاده از اين نوع تبليغات را نخواهند داشت. اين امر درمورد موسساتی که مایل باشند در سطح جهاني فعاليت داشته باشند مصداق مهمی تری خواهد داشت. تبليغات رایگان در اينترنت داراي روش های مختلفي است که هر شیوه آن داراي ويژگي هاي خاص خود می باشد . با توجه به هدف تبليغات، نوع کالا، ويژگي هاي مشتریان، بايد شکل متناسب آن استفاده گردد.

انتخاب باشماست

با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90

آگهی
نظر خود را ارسال کنید




[نظر شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.]

مارا درگوگل محبوب کنید
 
پشتیبانی آگهی90