عضویت در سایت درج آگهی بدون عضویت
درج آگهی بدون ثبت نام ویدیو آگهی90 تبلیغات 10 کارآفرینی - افزایش فروش - پولدار شدن
جستجوی پیشرفته
اطلاعات مطلب

کد مطلب: 21334


تعداد بازدید: 40444


تاریخ انتشار: 1395/05/11


دسته بندی:لیست آموزش


دسته بندی نیازمندی ها
تعرفه آگهی ویژه
کانال تلگرام آگهی90
به پرداخت,آگهی90
مسابقه
rss feed
*
آمار کل بازدید

http://www.hitwebcounter.com/htmltutorial.php
Powered by Agahi90.iR
2016

SEO Reports for agahi90.ir
Agahi90.ir website reputation
شما اینجا هستید: آگهی نود » مطالب سایت » آموزش » لیست آموزش » نمایش مطلب

شکل دهی به افکار عمومی توسط ابزار تبلیغات

شکل دهی به افکار عمومی توسط ابزار تبلیغات

1395/05/11 - بعد منفی تبلیغ حالت سکون آن است ،که از نظر بعضی ها ممکن است نتایج نا مطلوبی داشته باشد. اما دیدگاه دیگری اطلاع رسانی ازطریق تبلیغات راحرکت آفرین می دانند که مردم در آن مشارکت می کنند



 شکل دهی به افکار عمومی

 توسط ابزار تبلیغات


افکار عمومی سازنده کل سیاست است .

- افکار عمومی مانند جو می ماند ، که دیده نمی شود ولی وجود دارد .

- اطلاع رسانی و تبلیغات:تبلیغات ابعاد واهداف مختلفی دارد و مهمترین هدف تولید رضایت مخاطب است.

آگهی90,Agahi90

- بعد منفی تبلیغ حالت سکون آن است ،که از نظر بعضی ها ممکن است نتایج نا مطلوبی داشته باشد. اما دیدگاه دیگری اطلاع رسانی ازطریق تبلیغات راحرکت آفرین می دانند که مردم در آن مشارکت می کنند و در واقع تبلیغ ماهیت فعال دارد .

- یکی از مشخصه های تبلیغ قابل فهم بودن تبلیغ است

افکار عمومی و تبلیغات : تکثر عامل شکل دهی افکار عمومی است ، ولی همیشه تکثر عامل شکل دهنده نیست مثلا کشیدن سیگار ، که قشر عظیمی سیگار می کشند ولی افکار عمومی آن را نمی پذیرد

آیا افکار عمومی یک حالت احساسی و عاطفی است ؟

*   آیا مجموعه عقایدی است که عده زیادی در باب آن توافق کرده اند ؟

*   آیا می تواند تجلی گرایشهای ذهنی مردم نسبت به یک امر باشد ؟

*   و بالاخره اینکه تصورات ذهنی وآرزوهای گوناگون افراد در شرایط زیست گروهی ممکن است افکار عمومی باشد ؟

-   در شکل گیری افکار عمومی رسانه ها بسیار تاثیر گذارند

-   رسانه ها عامل مهم شکل گیری افکار عمومی هستند ، هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی

-   تاثیر گذار بودن رسانه ها هم به شکل اجراء و هم استفاده از تمامی امکانات و هم از طریق تکنولوژی می باشد ،عامل دیگر ماندگار بودن اطلاعات از طریق رسانه ها و همچنین در دسترس بودن این رسانه برای عموم مردم است .

-   از طرف دیگر تنوع مطالب و سطح وسیع تاثیر گذاری باعث شده که به شکلی مورد اعتماد مردم باشد . این عوامل بطور کلی بازار وسیعی برای مبادله افکار وعقاید ایجاد می کند و در عین حال می تواند عامل رکود و سکون هم باشد .

مدرن

-   دیدگاه قدرت رسانه ها و مخاطبان:

رسانه ها می توانند افکار عمومی را شکل دهند ،

 سه نظریه در مورد تاثیر گذاری رسانه ها بر مخاطبان مطرح شده است :


قدرت محدود رسانه ها و مخاطب فعال

قدرت نامحدود رسانه ها و مخاطب منفعل

قدرت مشروط رسانه ها و توجه به خواست مخاطب و استراتژی های رسانه ها توضیح اینکه اصطلاح گلوله وهدف یا نظریه تزریقی مربوط به قدرت نامحدود رسانه ها است که مخاطب در آن هیچ فعالیتی ندارد .

تبلیغات رایگان


-   در قدرت محدود رسانه ،مردم از رسانه هر چه را که بخواهند انتخاب می کنند و ارتباط و کنش دو سویه بوجود می آید .

-    قدرت مشروط رسانه ها با توجه به اوضاع و احوال مخاطبان و خواسته و سلیقه مخاطبان مورد بررسی قرار می گیرد.


با سپاسی بیکران

رسانه تبلیغاتی آگهی90



آگهی



نظر خود را ارسال کنید




[نظر شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.]

مارا درگوگل محبوب کنید
 
پشتیبانی آگهی90